Sabtu, 19 Disember 2009

DAP KURANG AJAR.

CELAKA punya bangsa CINA DAP. Secara terangan meeka mempertikaikan soal KETUANAN MELAYU. Haruskah kita terus membiarkan sahaja atau tiba sudah masanya untuk kita membuktikan kepada mereka bahawa kita BANGSA MELAYU dan INI TANAH AIR KITA dan MEREKA HANYA MENUMPANG. Saksikanlah petapa HARAMJADAHnya CINA DAP ini.

Klik di sini :
http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (4 days ago)

Channel Comments (117)
LimGuanEngBlog (1 week ago)
Terima kasih dengan sokongan rakyat Malaysia.Sokongan anda amatlah kami hargai untuk memajukan malaysia.Lihatlah di Pulau Pinang, semakin hari semakin banyak dan pesat.Kami mahu jadikan P.Pinang seperti Hong Kong.
Pembangunan yang dilakukan oleh DAP dan di bantu oleh rakan-rakan Parti Rakyat demi kesejahteraan Malaysia.
Jatuhkan ketuanan Melayu UMNO demi Perpaduan Rakyat.
LimGuanEngBlog (8 months ago)
Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
LimGuanEngBlog (8 months ago)
请。现在让杀害所有马来人。
kilodram12 (1 year ago)
wa politician pun ada blog pergh cayalah' ^^,
segiperkasa (1 year ago)
Send my regards to YB Lim Guan Eng... He is definitely one of my favourite politicians....

Heard so much nice stories about him...
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 1/3

Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 3/3

Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 1/2

Posted by LimGuanEngBlog TEAM at 11:50 PM

Inilah Pemimpin Rakyat, Lim Guan Eng
这就是人民的领袖,林冠英

9月22日,槟城,北海的麥曼珍青屋區发生了一场严重的火灾,一共有两人在这一场火灾内丧命。
22 September 2008, Seberang Perai, Penang, telah berlaku satu kebakaran yang melibatkan kehilangan nyawa. Sebanyak 2 orang terkorban dalam kebakaran ini.

槟城首长,林冠英,在中午赶到火灾现场,林冠英抵达灾區后逐一向在灾場等候他的灾民们握手,多名婦女就因此感動得哭了起來,也因此而触动了林冠英的心。
Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng telah tiba di tempat kejadian pada petang hari itu. Ketibaan beliau disambut oleh mangsa kebakaran, ramai yang berasa sedih pada ketika itu, begitu juga dengan saudara Lim Guan Eng.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/2

很多人都会说,这只不过是场政治演戏,但是,大众就是希望国家领袖能抽出多一点时间来了解我们!
Ramai yang akan kata, ini hanya lakonan politik. Tetapi, ini adalah apa yang diminta oleh rakyat jelata iaitu pemimpin negara meluangkan masa untuk bersama sama dengan rakyat.

希望林冠英的这一步,能够带领我国其他自己认为自己高高在上的领袖们,多一点了解我们的困境!
Dengan harapan, langkah Lim Guan Eng ini akan mewujudkan satu kesedaran di kalangan pemimpin pemimpin negara yang menganggap diri mereka berada di tahap yang berlainan dengan rakyat jelata!Harap mereka yang hanya duduk di office dengan hawa dingin turun padang supaya kesusahan rakyat dirasai!

Pesanan Pejuang/// : Ayuh bukalah minda jangan kita bersengketa sesama kita (MELAYU) hingga membiarkan ada antara MEREKA yang mengambil kesempatan.

Rabu, 16 Disember 2009

Terima Kasih BPN...

Alhamdullilah, bersyukur kehadrat Ilahi bila perjuangan pejuang/// dalam mencari pembelaan di alam cyber ini akhirnya berjaya atas bantuan dan kerjasama sahabat-sahabat bloggers BPN khasnya YDP BPN Panglima Perang Cyber.

Pejuang/// dengan ini menyokong penuh atas RESOLUSI yang dikeluarkan oleh BPN dan atas tanggungjawab sebagai pembela AGAMA, BANGSA dan NEGARA, pejuang/// dengan rendah diri menyusun sepuluh jari andai kata sekiranya dalam artikel pejuang/// sebelum ini ada yang menyinggung perasaan segelintir pembaca.

Dan dengan ini pejuang/// akan kembali aktif serta akan memastikan perjuangan pejuang/// adalah selari dengan kehendak BPN dalam membela nasib AGAMA, BANGSA dan NEGARA.

Berikut adalah RESOLUSI yang dikeluarkan oleh BPN sebentar tadi :


1. BPN memandang serius saranan Perdana Menteri di laman 1Malaysia ( di sini ) yang mahukan blogger mengamalkan kod etika yang boleh menjadikan mereka dihormati oleh semua pihak. Antaranya :


• Be honest and fair in gathering, reporting and interpreting information

• Never plagiarise

• Identify and link to sources whenever feasible

• Never publish information they know is inaccurate - and if publishing questionable information, make it clear it's in doubt

• Distinguish between advocacy, commentary and factual information

• Admit mistakes and correct them promptly

• Show good taste. Avoid pandering to lurid curiosity

• Explain each blog's mission and invite dialogue with the public over its content and the bloggers' conduct

• Disclose conflicts of interest, affiliations, activities and personal agendas

• Abide by the same high standards to which they hold others

2. BPN telah mengenalpasti ada blogger yang menzahirkan sokongannya kepada Kerajaan/BN namun masih mengamalkan budaya 'kotor' dalam menjadi seorang blogger. Termasuklah mengugut PM jika melantik individu tertentu menjadi anggota kabinet dan mengutuk Ketua Pemuda UMNO yang telah dipilih oleh perwakilan sehingga menimbulkan polemik sesama blogger yang berjuang membela negara.

3. Budaya ini sangat tidak sihat di dalam usaha Perdana Menteri untuk mendapatkan kembali sokongan rakyat dan sebagai Blogger Pembela Negara kami tidak akan membiarkan blogger seperti ini berada di dalam senarai blog di kalangan 85 ahli BPN termasuk 22 Penyokong BPN. Usaha ini juga akan disokong oleh blogger-blogger yang lain kerana mereka juga meminta BPN memainkan peranan yang berkesan di dalam mengatasi masalah yang semakin membarah ini.

4. Untuk itu BPN mendesak blogger yang dimaksudkan agar berhenti dengan segera dari terus menggunakan pendekatan kasar, kesat di dalam mengkritik/ memalukan pemimpin tertentu termasuk menggunakan perkataan ugutan terhadap Perdana Menteri sehingga menimbulkan suasana tidak sihat di kalangan blogger yang pasti akan menjejaskan usaha ke arah mencapai kemenangan di PRU akan datang.

5. Jika tidak, maka kami terpaksa mengambil tindakan tegas dengan mengeluarkan blog-blog mereka yang melampau dari senarai blog kami dan meminggirkannya dari terus berada bersama kumpulan yang membela agama, bangsa dan negara. Tempoh diberikan sehingga 17 Disember Khamis 11.59 malam pada 1 Muharam 1431.

Mereka juga perlu meminta maaf kepada semua pihak yang dihentam dan memadamkan semua artikel yang telah mengguris perasaan sebilangan pihak yang lain di dalam UMNO dengan kadar segera.


Semoga kita akan menjadi blogger yang menyatukan rakyat berbilang bangsa dan agama dan menolak sebarang bentuk provokasi yang boleh menjejaskan keamanan yang kita kecapi selama ini khasnya di alam siber.


Sekian, terima kasih !



Yang benar,


Panglima Perang Cyber



Sabtu, 12 Disember 2009

PREMIS NGA KOR MING :mempersoalkan perbelanjaan kerajaan sebanyak RM748.26 juta bagi membina 611 masjid dalam tempoh lapan tahun hingga 2008, sedangkan kerajaan didakwa gagal membina rumah ibadat agama lain dalam tempoh tersebut.

PEJUANG : NGA KOR MING ( KUFAR DAP)

PENYOKONG :
DR LO LO ( JIWA KUFAR PAS)
DR HATTA ( JIWA KUFAR PAS)
KHALID SAMAD ( JIWA KUFAR PAS)
JOHARI ABDUL ( JIWA KUFAR PKR)

JAWAPAN : BERILAH SOKONGAN ANDA SECARA TERBUKA KEPADA PAS DAN PKR AGAR PERUNTUKAN BERHALA DI TAMBAH DAN DI KURANGKAN MENDADAK PERUNTUKAN MASJID.
LEPAS NI ADA BERHALA BERNAMA AL LATTA, AL UZZA, AL MANAT DAN YANG TERBARU AL NIK AZIZ.FIKIRKAN.........NAUZUBILLAH. PERANGILAH MEREKA KERANA MEREKA KUFAR YANG SAMA DENGAN YAHUDI...

pejuang/// : Ada benarnya kata Mutiara Pulau Pinang.

Pejuang/// Sokong Kenyataan YB TSDS Nazri

Berikut adalah kenyataan dari YB Ketua Bahagian Padang Rengas yang seharusnya DISOKONG oleh sekalian ahli UMNO Perak. Cuba semua amati tayangan awal video nanti dan saudara akan dapat melihat PARPUKARI sedang bersalaman bersama Tun Mahathir (GOD FATHER beliau). Benar kata TSDS Nazri bahawa hari ini PAKATAN RAKYAT tidak payah untuk melawan UMNO kerana telah ada orang yang membantu mereka dari dalam. HARUS di INGAT bahawa TSDS Nazri tidak pernah kurang ajar tetapi Tun Mahathir yang mengajar beliau dan pemimpin yang lain untuk jadi kurang ajar. Nak beri Tun Mahathir senyap senang je... beri jawatan MENTERI KANAN kepadanya.... seperti mana pernah pejuang/// katakan dulu dan nyahkan KJ dari UMNO naikkan anaknya si Mukriz barulah aman UMNO ini. Kalau tak percaya ytanya PARPUKARI.


pejuang/// : Nak nyahkan KJ? Mai nyahkan dulu PENYOKONGnya.

UMNO PADANG RENGAS APA RESPON ANDA?

Pejuang/// terpanggil untuk mengetahui apa respon UMNO Bahagian Padang Rengas atas artikel parpukari ini...

NAZRI OH NAZRI! KENAPA KAU BEBAL NAK MAMPOS NI?

APABILA YANG BEBAL MENJADI MENTERI MAKA MUSNAHLAH SEGALANYA!

NAZRI AZIZ! YOU SHOULD RESIGN! ITUPUN KALAU KAU ADA MARUAH LA

Kenapa kita harusmendiamkan diri bila pemimpin kita diHINA bagai tiada maruah. Siapa parpukari? Hebat sangat ke beliau hingga UMNO Perak perlu mengagung-agungkan si bangsat ini? Saudaraku, TSDS Nazri adalah Ketua Bahagian dalam Negeri Perak. Maka adalah tanggungjawab kita membela perjuangan beliau.





Jumaat, 11 Disember 2009

Anwar & BTN : Hak Istimewa Orang Melayu & DEB


Ini adalah realitinya, tak perlu dinafikan lagi cuma terserah kepada semua untuk menilai akan keberkesanannya. Cuma rakaman ini adalah pada tahun 1993 dan kini 2009. Bermakna perlu ada pindaan ke atas salibusnya agar bersesuaian dengan konsep 1 Malaysia.

* Terima kasih kepada Panglima Perang cyber atas hebahan ini.

Khamis, 10 Disember 2009

PARPUKARI BLOGGER UPAHAN MUKRIZ...

Terpanggil pejuang/// mengarap artikel berkenaan parpukari sekali lagi etelah membaca artikel oleh Man Toba dalam blog KPMU.NET bertajuk BLOGGERs UPAHAN MUKRIZ MAHU MENGUASAI KABINET DAN PM.

Bloggers BigDog ( Nama Islamnya Zakhir Mohamed yang mungkin suka dipanggil ANJING BESAR ) pejuang/// tak mahu sentuh kerana kenal pun tidak.

Tapi PARPUKARI..... YES, selagi dia berterusan MENGHINA DAN MEMAKI HAMUN dengan bahasa LUCAHnya selagi itulah pejuang/// akan terus menerus menulis berkenaan beliau.
Buat sahabat bloggers khasnya di Perak jangan kita berpecah dik kerana mamak seorang ini. Kita aman dan bersatu tidak kira dari bucu mana kita hadir sebelum ini, kita mampu berdikari andai UMNO Negeri tidak memandang kita walau sebelah mata.

Ingatlah semalam, hari ini dan mungkin esok PARPUKARI akan terus mengHENTAM dan mengHINA TSDS Nazri (KB Padang Rengas) dan kalau ada Ketua Bahagian dalam Perak yang menyokong TSDS Nazri pasti mereka juga akan diperlakukan seperti itu juga. Orang tua kita tidak mengajar kita memaki dan berkata lucah kepada orang lain, jadi mengapa kita perlu mengikut jejak PARPUKARI?

Beliau berblog kerana diBAYAR tapi kita? KITA pejuang kepada Kerajaan UBN yang kini dipinggirkan oleh UMNO Perak kerana lena dibuai mimpi fantasi yang dibacakan oleh PPARPUKARI n' the gang. Apa yang pejuang/// katakan adalah atas KESEDARAN pejuang/// sendiri. Sahabat bloggers nak join sama, pejuang/// alu-alukan. Kita bukan menentang UBN Perak tetapi kita tidak mahu siPENCARUT ini mengEPALAI bloggers Perak.


Fikirkanlah saudara seperjuanganku...

Kita perlu bersatu kembali seperti dulu ketika menentang Pakatan Rakyat. Cuma bezanya kini kita menentang si PENCARUT itu dari terus memesongkan diri kita.

Kini "DIA" adalah "LIABLITI" Kepada UMNO Perak.

Lega rasanya bila dari pagi hingga ke tengahari pejuang/// dapat meluahkan apa yang terbuku di hati pejuang/// berkenaan sahabat bloggers seorang nie iaitu parpukari kepada beberapa orang bloggers yang aktif di Perak. Rata-rata semuanya bersetuju dengan pendapat pejuang/// berkenaan sikap UMNO Perak yang seolah - olah tidak nampak akan kewujudan BLOGGERS PERAK.

Tak dinafikan bahawa Salim @ parpukari juga anak Perak. Namun populariti beliau lebih menjurus seperti berniaga menggunakan blog. Kami ber sependapat ketika melayari blognya melihat bahawa tidak adil bagi seorang bloggers yang menyatakan perjuangannya dalam blog atas inisiatif sendiri demi memperjuangkan dan mempertahankan parti (klik) andai kiranya dia menghentap pemimpin dalam UMNO sendiri sehingga memberi ruang kepada lawan " untuk menagguk di air yang keruh ".

Pejuang/// melihat bahawa parpukari sebenarnya mempunyai masalah dengan YB KJ sejak dari YB KJ menawarkan diri untuk bertanding sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Setiap hari ada sahaja tindakan YB KJ yang dipertikaikan oleh parpukari seolah - olah calun yang beliau bawa iaitu YB Datuk Mukriz adalah anak kepada MALAIKAT yang seumur hidupnya dan keluarganya tidak pernah membuat DOSA apatah lagi kesilapan. Maka biar dikerat lapan nama untuk membiarkan sesiapa sahaja memburukan MAHAthir dan anaknya MUKriz akan beliau tentang habis-habiskan walaupun terpaksa menggunakan bahasa BANGSAT dan LUCAH.

Inikah didikan yang beliau dapat dari keluarganya? Pejuang/// tak mahu pertikaikan kerana itu hak dia. Persoalannya tidakkah UMNO Perak sedar bahawa parpukari kini adalah LIABILITI kepada UMNO Perak? Kalau parpukari boleh menyatakan bahawa bloggers seluruh Malaysia kecewa andai YAB DS Najib ingin melantik YB KJ dalam kabinet beliau maka pejuang/// di sini ingin menyatakan bahawa ramai bloggers di Perak juga kecewa andai UMNO Perak terus menjulang parpukari dalam memantapkan agenda UMNO Perak sendiri kerana bagi kami UMNO Perak seolah - olah menganggap BLOGGERS PERAK TIDAK WUJUD atau sehebat parpukari dan bagi kami PARPUKARI adalah LIABILITI KEPADA UMNO PERAK.

Biar pejuang/// dianggap berjuang keseorangan asalkan pandangan dan teguran dapat pejuang/// luahkan kepada semua. Buat UMNO Perak, selama ini pun di Perak telah ada team bloggersnya yang tersendiri dan berblog tanpa DIBAYAR cuma UMNO Perak mungkin lebih GELI dengan cerita fantasi lucah dari parpukari.

Tapi bagi pejuang/// bila seorang Menteri yang juga KETUA BAHAGIAN di Perak, diMAKI dan diCACI (klik) oleh parpukari ( yang dijulang pula oleh UMNO Perak ) itu adalah satu KESILAPAN yang amat BESAR.

Lihatlah nanti akan wujud beberapa bloggers yang akan bersatu atas satu matlamat untuk menegakkan KEADILAN di dalam UMNO Perak itu sendiri. Maka tunggu dan lihatlah...


Rabu, 9 Disember 2009

PARPUKARI JANGAN BIADAP...


Umum kenal siapa parpukari. Namun tahukah dia berapa ramai yang mulai menyampah dengan tulisannya di Blog? AMARAN kepada Parpukari, JAGA ADAPmu dan JANGAN BIADAP. Jangan ingat mereka yang kamu hentap itu tiada maruah seperti kamu. Dan jangan sampai KETURUNAN KAMU di kait dalam peperangan ini. Tak salah menegur tapi jangan hingga melebih dari KEBIASAAN melainkan kamu itu bukan keturunan MELAYU ISLAM yang tahu erti menjaga keperibadian sesama umat. CELAKA KE ATAS KAMU PARPUKARI...

Selasa, 1 Disember 2009

" KOLONEL MAT " Telah Dapat DiKesan...

Isu siapa Kolonel Mat kini selesai. Menurut akhbar rasmi PAS (HARAKAH) lelaki yang dimaksudkan oleh Tn Guru Nik Aziz berkenaan perancangan menjatuhkan beliau sebenarnya adalah HERO filem Tamil.....

Tak percaya? Saksikan klip
Imbang Penuh video ini......

video

Apa tujuan Tn. Guru Nik Aziz membangkitkan isu Kolonel Mat ini? Jawapannya adalah kerana, beliau ingin memastikan rakyat tidak lagi tertumpu terhadap isu beliau ditaja ke Mekah dan menantu beliau sebaliknya ke isu KOLONEL MAT. Tahniah Tn. Guru Nik Aziz kerana mengaitkan hero Tamil dalam hidup beliau.................. GELI MAT............MAT.MAT..MAT...

Isnin, 30 November 2009

Apa Tindakan Kita Sebagai MELAYU?

Jika tengok gambar Kit Siang pijak gambar 3 ADUN Bebas di Perak masa konvensyen DAP Perak di Ipoh petang Ahad, apalah sangat nak dihairankan jika dibanding Sultan dan Islam pun mereka hina. Hebat DAP dan lembutnya Melayu kerana sabarnya tiada tandingan.
APA TINDAKAN MELAYU???
TENGOK JE KER?
MEMANG BABI PUNYA CINA DAP DAN HARAMJADAH PAS DAN PKR....

Khamis, 26 November 2009

Mukriz calun BN di Kota Seputeh? Pakat Ramai-Ramai Sokong.. Jangan Tak Sokong

Mukriz calun BN di Kota Seputeh?
Mana calun lain?
Adakah kita telah ketandusan calun?
Atau ini satu lagi agenda puak tertentu yang nak naikkan Mukriz? Adus kaum, jangan ler terlalu taksub ngan seseorang pemimpin.....

Mana hebatnya Mukriz tu? Bagi pejuang/// hebat lagi Tun Mahathir.


Kenapa tidak kita letak saja Tun Mahathir sebagai calun? Bukan ker lebih molek? Kita lihat setelah Tun Abdullah melepaskan jawatan, Tun Mahathir kembali mewarnai dunia politik negara kita. Pejuang/// yakin kalau letak Tun Mahathir, kita akan kembali dapat meRAMPAS negeri KEDAH. Tak pun meLEPASkan terus KEDAH kepada PAS. Hehehehe....

Secara jujur kita serahkan kepada rakyat tempatan kerana mereka yang mengundi bukan kita. Pejuang/// ada mendengar yang bahawa ada anak tempatan yang disenangi oleh masyarakat setempat. So kalau rakyat mahukan SESIAPA SAHAJA maka tiada sebab kenapa kita menafikannya pula.

Buat sahabat parpukari dan teamnya, apa kata kome ler..... pejuang/// malas nak komen artikel kalian. PISTOL dan PELURU ada di tangan, MANGSA di depan mata...... apa lagi TEMBAK ler.
Macam ler pejuang/// tak paham.



* Bangga bila KJ mampu berdiri dan berjuang atas dirinya sendiri tanpa perlu ada puak-puak seperti mana jiran sebelah( sendiri mau paham ler). Seperkara lagi SELAMAT HARI RAYA SEMUA.... kepada bloggers yang ada penyakit darah tinggi ngan jantung, jangan banyak makan daging tu. Ingat insan tersayang.

Rabu, 18 November 2009

Pejuang PAS... & Kutipan Derma


Pejuang/// tak mau cakap lebih. Sekarang pejuang/// nak tunggu dari semua bloggers termasuk puak PAS si Haramjadah untuk mengulas berkenaan si comel ini. Dulu dan kini kata puak PAS, UMNO menggunakan budak untuk berkempen. Sekarang PAS pula guna budak untuk apa? Untuk beri Anwar Al- Juburi liwat ker?


Ini lagi lawak....Taksub punyer pasal, sanggup puak buta hati dan buta mata nie kutip duit untuk hantar Nik Ajis ke Mekah. Hoiiii sedare, kome semua tau tak dalam akaun keluarga Nik Ajis adan Nik Ajis sendiri ada berapa RMnyer? Nik Ajis boleh tempah 1 kapal terbang untuk bawa dia dan famili nyer ke sana tau tak. Kome siang-siang dia dah kencingkan. Baik ler duit yang ada tu di simpan untuk kegunaan kome sekeluarga atau pun sedekah pada yang fakir.

Selasa, 17 November 2009

22 Bukti Kepakaran Anwar Ibrahim



Anwar Ibrahim Pakar Ekonomi?


BEKAS Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohamad memberitahu, Anwar Ibrahim tidak tahu sangat mengenai ekonomi. Anwar Ibrahim hanya tahu bercakap sahaja.

Kata Tun, semasa krisis ekonomi 1998, Anwar Ibrahim beria-ria menggunakan perkhidmatan Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) yang dimiliki oleh Yahudi untuk membantu memulihkan sistem ekonomi Malaysia. Malah Tun menyindir mereka yang menggunakan khidmat Anwar Ibrahim untuk menguruskan ekonomi setanding bayaran yang diberikan, iaitu RM1 sahaja.

Pada pendapat abe MIE, Anwar Ibrahim seorang pakar dalam semua bidang. Kepakarannya mengatasi kehebatan doktor falsafah atau PhD yang dimiliki oleh 11,000 graduan dari seluruh universiti di Malaysia sejak 30 tahun.

Anwar Ibrahim memang seorang arif atau pakar dan profesional di dalam pelbagai bidang, buktinya;

1. Pakar penipu-kata sanggup membela penduduk Kampung Buah Pala (satu contoh sahaja).

2. Pakar pembelit-maksudnya esok cakap lain, lusa cakap lain, tulak cakap lain, tuling cakap lain...

3. Pakar merosakkan PAS- menghantar ejen untuk menjatuhkan Haji Hadi dan kuncu-kuncu yang menyokong perpaduan Melayu dan pejuang Islam.

4. Pakar Merosakkan Demokrasi- mahu wakil rakyat dari Sabah dan Sarawak lompat parti untuk menubuhkan kerajaan 16 September. Bila ada lompat parti dari Pakatan ke BN, dia kata itu tidak elok.

5. Pakar Kaunseling- Merosakkan pemikiran Nik Aziz dengan agenda yang tidak boleh dilaksanakan misalnya menyokong Anwar menjadi PM Malaysia.

6. Pakar Meliwat- Malas nak cerita. Tanya Saiful Bukhari lah.


7. Pakar Perempuan- Merosakkan bini dan anak dara orang semasa menjadi TPM pada satu ketika dahulu.

8. Lawyer Terhebat kepada Azmin Ali.

9. Pakar agama- sentiasa menjadi iman kepada pengikut PKR dan PAS. Anwar juga sentiasa berkhutbah dan menyuruh kita mencegah keburukan dan melakukan kebaikan. dalam kehidupan seharian Kata Anwar, kita perlu jauhi zina kerana ia boleh membawa ke jalan kebinasaan.

10. Profesional dalam bidang Perubatan- menggunakan pelincir untuk meliwat.

11. Pakar Merosakkan Islam- memberi sokongan kepada Lim Kit Siang dan beberapa NGO yang menyokong supaya penggunaan dan terjemahan Kitab Bible di dalam Bahasa Melayu.

12. Pemidato teragung- isu yang dicadangkan ialah menghina keperibadian Najib Tun Razak.

13. Pakar Saman- Menyaman- Bila Anwar Ibrahim hina orang dan membuat fitnah, ia dikatakan amalan 'kebebasan bersuara' tetapi apabila orang memberitahu yang dia pengkhianat bangsa dan agen Yahudi, Anwar nak saman orang pula.

14. Pakar Dalam Bidang Kehakiman- membela Azmin Ali dan memberitahu anak emasnya itu tidak bersalah sedangkan siasatan belum dilakukan.

15. Pakar IT- Memburukkan orang lain dengan teknologi maklumat terutama dalam ruangan blognya.

16. Pakar Komisen Judi- menerima komisen dari Magnum berjuta-juta. Bermain judi, habuk, mana tahu. Minta komisen aje tahu.

17. Pakar Perparitan- sebab itulah Permatang Pauh sering dilanda banjir. Di lain-lain kawasan pun dilanda banjir sebab tidak melantik Anwar Ibrahim sebagai pakar dalam bidang ini.

18. Profesional Perguruan- memberi nasihat kepada anak didik supaya mendengar kata-kata guru di sekolah, tidak melawan cakap guru, hormat kepada ibu bapa yang memberi kita makan, minum dan selalu mendengar nasihat orang tua. Jangan menderhaka kepada kedua-dua ibu bapa kerana berdosa.

19. Pakar dalam bidang pertahanan- tidak bersetuju mengenai pembelian kapal selam sebaliknya Malaysia boleh mempertahankan diri dengan hanya menggunakan bot-bot atau sampan nelayan yang digunakan untuk menangkap ikan. Ini menjimatkan kos dan perbelanjaan kerajaan.

20. Usahawan Berjaya dan Jutawan Internet- Itu ketika menjadi Timbalan PM dan ketika menganggotai UMNO. Sekarang sudah menjadi jutawan bankrap atau muflis.

21. Profesional Malay Linguistik- banyak mengajar pemimpin Pakatan supaya menyebut bahasa Melayu dengan betul. Antara anak muridnya yang berjaya ialah Khalid Ibrahim (menteri Besar Selangor) dan Nik Aziz Nik Mat (MB Kelantan). Kedua-dua mempunyai keistimewaan tersendiri, seorang gagap dan seorang lagi terlalu menggunakan loghat kampung.

22. Jurutera Minyak Petrol- akan menurunkan minyak petrol sehingga 50% dan akan menaikkan minyak lintah juga sebanyak 50%. Jika bai'ah, pemimpin PAS dan PKR boleh kahwin lain macam Ustaz Akil Wassini. Moto Bai'ah- kalau isteri pertama merajuk, ana kahwin dua. Kalau dua-dua merajuk, ana kahwin tiga. Kalau tiga-tiga merajuk, ana cerai semua, ana kahwin muda.


Kata abe MIE dalam blog nyer - Jangan pandang rendah pada kebolehan Anwar Ibrahim kerana Anwar bukan sahaja mampu mengurus ekonomi negeri Selangor dengan bayaran RM1 sebulan, bahkan memiliki 22 kepakaran di mana Tun Dr. Mahathir pun tidak mampu menandingi Anwar Ibrahim pujaan hati ku.

Sumber : http://pkrpasdap.blogspot.com/

SUDAH MULA PECAH : Bekas Setiausaha Sulit Anwar “ pecah lobang”


Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kementerian Kewangan (1996-1998), Anuar Shaari pagi Selasa serah salinan asal dokumen pemilikan saham dan penyata akaun bank Naib Presiden PKR Azmin Ali dan isterinya Shamsidar Tahrin kepada Bahagian Jenayah Perdagangan Polis di Kuala Lumpur.Dokumen saham bersama Azmin dan Shamsidar ( waktu Azmin berkhidmat dengan Anwar ) bernilai RM2 juta manakala penyata bank Shamsidar bernilai RM 8 juta.Anuar yang juga pernah jadi Setiausaha Politik kepada Presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail 1999 hingga 2004 berkata pada wartawan, “ Datin Seri Dr Wan Azizah perlu bertanya bagaimana Shamsidar seorang boleh mempunyai saham dan wang sebanyak itu.”Beliau tiba di Bahagian Jenayah Perdagangan jam 11.30 pagi.

Semasa pendedahan tadi, bekas setiausaha sulit Anwar Ibrahim iaitu saudara Anuar SHaari telah mengemukakan dokumen asal pemilikan saham Shamsidar dan Azmin bernilai RM2 juta, dimana 1.3 juta dimiliki oleh Shamsidar Taharin.

Bank statement Shamsidar seorang sahaja bernilai RM8 juta, perkara ini berlaku pada tahun 92-94, semasa Anwar Ibrahim menjadi Menteri Kewangan!

Persoalan yang timbul sekarang ni, kenapa Shamsidar memiliki saham dan wang yang begitu banyak sekali, tidakkah Kak Wan ingin tahu macamana Shamsidar boleh menjadi begitu kaya sekali, jumlah wang ringgit Shamsidar melebihi Azmin iaitu suaminya sendiri!


Pelikkan..... Tapi mai kita tunggu aper kata orang kuat PKR...

Isnin, 16 November 2009

PENDEDAHAN BUATmu ANWAR!!!!!!

Esok satu lagi catatan hitam buat Anwar Al Juburi akan terbentang. Kali ini oleh pendedahan akan dibuat oleh bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim, Anuar Shaari akan memberi keterangan kepada Polis Bahagian Jenayah Perdagangan di Jalan Dato Onn(belakang Bank Negara, iaitu di bangunan JPM lama) jam 11 pagi esok!

Kepada yang kelapangan mari kita bersam-sama ke sana pastu terus pi ibupejabat PKR dengar segala penafian oleh ANWAR AL-JUBORIE.....

Dedah jangan tak dedah................

Jawatankuasa Siasatan Ad-hoc......LANTIKAN SIAPA?


LAGU TEMA JAWATANKUASA AD-HOC TARGEDI
KUALA DIPANG.

Kelmarin beruk-beruk yang menamakan kumpulan mereka Pakatan Rakyat telah membuat lawak semula apabila meneruskan apa yang dinamakan SIASATAN AWAM BERKENAAN TRAGEDI KUALA DIPANG.

Penyiasatan Ad-hoc tragedi Kuala Dipang yang diketuai beruk dari kawasan DUN Tronoh iaitu V Sivakumar dikatakan telah mendengar keterangan daripada orang awam termasuk bapa mangsa jambatan runtuh berkenaan.

Persoalannya...., siapa yang melantik mereka dan mereka nie mewakili kerajaan mana? Kata sahabat pejuang/// ketika mengulas akan perkara ini, beruk-beruk tersebut tidak mewakili mana-mana kerajaan melainkan sengaja mencari salah silap kerajaan BARISAN NASIONAL. Setelah mencatit dan mendengar keluhan dan luahan keluarga mangsa..... Beruk V Sivakumar dan Beruk Komunis Chang Lih Kang akan mengulas dengan meletakkan 101 % kesalahan tragedi tersebut kepada kerajaan BARISAN NASIONAL.

Tey............ tamby!!! Kalau dah KELING janganlah nak jadi PARIA pula.
Hoi............ sohai!!! Kalau dah CINA janganlah nak jadi CINA KOI pula.

Janganlah mengambil kesempatan di atas kepayahan dan kesedihan orang lain demi kepentingan politik. Apa pun pejuang/// akan menanti "public inquiry" yang dijanjikan oleh beruk tersebut yang akan melibatkan sesiapa sahaja yang mempunyai maklumat ( paling dikehendaki adalah maklumat yang boleh menyalahkan kerajaan UBN).

Cadangan pejuang/// kepada Jawatankuasa Ad-hoc ini adalah lebih baik menyiasat isu Ba'iah wakil rakyat PAS kerana ini melibatkan orang yang masih hidup apatah lagi isu ba'iah ini adalah diskriminasi terhadap KAUM WANITA. Bayangkanlah andai GURUNANAK NIK AJIS bila datang gilanya menyatakan PAS akan bekerjasama dalam membentuk kerajaan perpaduan dengan UMNO....., maka semua isteri wakil rakyat dari PAS akan menjadi JANDA...... diulangi JANDA.... JANDA..... JANDA. Siapa yang nak ambil mereka jadi bini? Kalau yang bergetah x per la juga, tapi kalau yang menjanda tu adalah bini Nik Ajis, Mat Sabu, Abd. Hadi, Nizar dan otai-otai PAS.... siapa yang mau?

Ok apa pun giler Pakatan Rakyat nie dapat pejuang/// samakan dengan videoklip ini...... terimalah dari hero tamil from Tronoh V Sivakumar dengan lagu nyer .....

Sabtu, 14 November 2009

Pendedahan Hassan Ali Bersama Bloggers Selangor

Pejuangan/// tau, klip video sebelum ini yang di dedahkan oleh bloggers pro kerajaan semua dinafikan oleh Pakatan Rakyat khasnya PAS. Jadi sekarang bila keluar rakaman percakapan Hassan Ali bersama bloggers di Selangor adakan puak-puak liPAS akan menafikan juga? Percayalah bahawa Hassan Ali sendiri tidak akan menafikannya.



Sehubungan itu, buat pembaca yang budiman lagi berakal, mari kita berfikir secara logik demi agama, bangsa dan negara kita.

Wasalam dan salam perjuangan...

Jumaat, 13 November 2009

ABROAD TECHNOLOGY Penaja TG Nik Aziz & Famili Menunaikan Haji.



updated: Berikut adalah petikan dari Agenda Daily:

Alwi juga hairan kenapa setelah isu tersebut ‘meletup’ kenapa kini ada usaha untuk mengalihkan perhatian dengan cuba mengaitkan UMNO dan Barisan Nasional (BN).

“Kini mereka cuba mengalihkan perhatian apabila mula menyebarkan cerita kononnya isu pembiayaan haji ini didalangi oleh UMNO dan BN. Apakah mereka ingin mengatakan bahawa menantu Nik Aziz adalah dalang UMNO dan BN,” soalnya.

Alwi juga mendakwa, syarikat Abroad Technologies Sdn Bhd milik Nordin kini telah dijual kepada seorang tauke Cina.

Selain itu, Alwi turut mendedahkan pembinaan sebuah sekolah agama dibiayai oleh sebuah syarikat yang telah mendapat kontrak daripada kerajaan negeri.

“Sebuah syarikat bernama Sensa Timur telah diberi kontrak membina bazar Tok Guru di Kota Bharu. Syarikat ini juga telah menderma untuk membina sebuah sekolah agama berhampiran rumah Nik Aziz yang diberi nama Darul Anwar,” ujar beliau. Klik sini untuk bacaan selanjutnya.

******************************************

Pejuang/// baru sahaja diberitahu bahawa syarikat yang ingin menghantar Nik Aziz untuk mengerjakan ibadah haji adalah Abroad Technology Centre Sdn Bhd, syarikat ini mendapat hak ekslusif memasang Billboard di seluruh Kelantan di bawah Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Tak salah memang tidak salah bila menantu menaja pak mentua menunaikan Haji. Tapi masalahnya bila duit yang ditaja bukan dari poket Ariffahmi yang menerajui PMBK tetapi dari Abroad Technology.

Apa kaitan Abroad Technology dalam hal ini? Abroad Technology adalah syarikat yang diberi hak ekslusif oleh PMBK untuk pemasangan Billboard di seluruh Negeri Kelantan.

Pakej yang telah diberi oleh Abroad Technology ini berharga RM65,000 satu kepala kepada Nik Aziz dan keluarga. Yang akan mengikuti rombongan haji tajaan syarikat yang telah disebut di atas tadi ialah, Nik Aziz dan isteri, Menantu Nik Aziz (Ariffahmi) dan isteri, setiausaha sulit Nik Aziz beserta dengan Nordin (tuan punya Abroad Technology) dan isteri. Kesemua pakej rombongan diatas dibuat bayarannya melalui TH Travel Sdn Bhd!

Apa boleh kita BAHASAkan dalam urusniaga ini? SEDEKAH? SUMBANGAN? atau RASUAH? takan kita nak samakan ini seperti sistem bata.Apa yang dibisikkan ke telinga pejuang///, sistem ini TG Nik Ajis melebelkan sebagai membalas BUDI-BAIK.

Info ini telah diberi oleh YB Dato Alwi Che Mat yang merupakan Ketua Pembangkang DUN Kelantan, Dato Alwi juga mempunyai semua dokumen-dokumen berkenaan seluruh urusniaga ini. Nantikan pendedahan seterusnya!

Nak tengok hasil kerja yang telah Abroad Technology lakukan di Kelantan klik disini...

* Info ini pejuang/// panjangkan dan diolah dari blog parpukari.
Tq bro...

Khamis, 12 November 2009

Senjata Makan Tuan ( PAS Perak ADa Buktinya )

Mana mau lari? Bila bukti dah nyata berada di depan mata......



Tak akan pula nak kata ini angkat sumpah untuk nikah satu lagi......

Terima kasih tidak terhingga kepada blogger http://alhusseyn51.blogspot.com/ atas pendedahan yang paling berharga dari tuan buat semua Umat Melayu di dunia ini.
Tak percaya klik
(disini).

Ini baru benar kata pepatah....
SENJATA MAKAN TUAN.

Ba'iah PAS Bukan Palsu.

Mengucap panjang bila melihat dan mendengar klip video di bawah ini. Apa SUMPAH BA'IAH ini boleh dibuat mainan politik? Memang dasar BANGSAT lagi HARAMJADAH punya PAS.

Jumaat, 6 November 2009

MENGRAKYATKAN AGAMA ISLAM!!! KRISTIAN PIJAK SAF KEDUA UMAT ISLAM.

|


SALAM 1 MALAYSIA

HARI INI GEMPAR ISU XAVIER MASUK KE DALAM MASJID LIPAT KAJANG KLANG..


SYABAS KEPADA PEMUDA UMNO KOTA RAJA KERANA PEKA DENGAN ISU TEMPATAN!!


JIKA DILIHAT DARI GAMBAR XAVIER BERDIRI DIATAS TEMPAT KEPALA KITA SUJUD KE HADRAT ILAHI PADA SAF KEDUA!!!APAKAH INI BUKAN PENGHINAAN KEPADA ISLAM???

ADAKAH PAS KOTA RAJA MERASAKAN INI MERUPAKAN SALAH SATU KONSEP PAS FOR ALL YG DIPRATIK KAN??


KETIKA ISU KEPALA LEMBU BERARAK KE S.U.K PAS DENGAN LANTANGNYA MENUDUH UMNO DIBELAKANGNYA!!AKAN TETAPI PADA KALI INI YDP PAS KOTA RAJA CIKGU JAAFAR BERADA DIDALAM MASJID DAN DUDUK DISEBELAH ADUN KRISTIAN INI

APAKAH UMNO TEAP DIPERSALAHKAN???

HARI INI XAVIER MENAFIKAN DIA MEMBERI CERAMAH POLITIK!!!

HABIS TU ADAKAH XAVIER MENERANGKAN KELEBIHAN SURAH AL FATIHAH KEPADA UMAT ISLAM YANG HADIR???

WALAU APA PUN ALASAN YANG DIBERI
XAVIER INI TAK PATUT BERADA DALAM DEWAN SOLAT UTAMA MASJID!!! ITU SYARAT DAN PERATURANNYA DEMI MENJAGA KESUCIAN AGAMA ISLAM!!!

JADI MANA PERGI NGO2 ISLAM...?

MANA PERGI MEREKA YANG KONONNYA MEMBELA AGAMA BANGSA DAN NEGARA?

TAHU TAK BERAPA RIBU UMAT ISLAM DIDALAM PARLIMEN KOTA RAJA TERGURIS DENGAN GAMBAR INI?

KEPADA XAVIER ANDA TIDAK AKAN TERLEPAS!!!

BANGKIT! BANGKIT!
KITA BANGKIT!
BANGUN! BANGUN!
KITA BANGUN!
LAWAN! LAWAN!
KITA LAWAN!
LAWAN!LAWAN!
MUSUH ISLAM!

* artikel diambil dari kerisputera...

Mereka Kembali Menghina ISLAM...

Adakah kita sekadar menonton tanpa mengambil sebarang tindakan?



Anak siapakah ini? Apakah bangsa mereka? Agama mereka? Tidakkah ini punca kepada perbalahan antara kaum? Saudaraku seISLAM.... apa kah tindakan kita? Mendiamkan diri atau kita cari siapa punya angkara ini semua?

Saudaraku..., cukup sudah kita berlembut kepada mereka. Sesungguhnya kalau mereka berbangsa Cina atau India dan bukan beragama Islam mari kita berikan mereka faham bahawasanya kita yakni MELAYU adalah TUAN di muka bumi MALAYSIA ini. Jangan dicabar BANGSA MELAYU andai tidak mahu melihat peristiwa 13 Mei berulang kembali.

Ini masanya untuk kita MELAYU BERSATU......... Kita cari siapa dalang di sebalik pembikinan video ini. Mari kita cari walau sampai ke mana jua. Asal MELAYU ISLAM tidak ditindas di tanahairnya sendiri.

* Apa kata Jemaah///?

Khamis, 5 November 2009

Inilah dia Si Nizar Al-Tahiti...

Cuba kita lihat dan selami isi kandungan video ini... pejuang/// sengaja meletakkannya kembali diblog ini untuk ingatan dan renungan kembali kita sebagai umat MELAYU ISLAM.



Dan saksikan juga video ini......




Dan sekarang telah jelas bahawa Nizar Al-Tahiti tergamak menjual MARUAHnya dan AGAMA ISLAM demi kepentingan politiknya...

Isnin, 2 November 2009

Sinar Akhbar Alternatif Pakatan Rakyat.

Salam perjuangan...,
Agak lama pejuang/// tak sentuh laptop nie. Bukan aper sibk menguruskan majlis perkahwinan adik sepupu. Alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar sekali. Apa pun sibuk bukan bermakna pejuang/// tidak mengikuti perkembangan isu semasa khasnya di Perak, cuma untuk update blog itu sahaja yang tidak berkesempatan.

Semalam Ahad 01 November 2009, pejuang/// ada membaca SINAR, memang haramjadah apa yang ditulis dalam artikel "CHOR"( mukasurat P3, IPOH2). Apa yang pejuang/// lihat, Sinar adalah akhbar yang sebenarnya pro kepada Pakatan Rakyat dan menyebelahi PR semata-mata untuk melariskan akhbar mereka. Dan cadangan pejuang/// agar Sinar Harian tidak lagi di jemput hadir ke Sidang Dewan kalau gagal menyiarkan kebenaran apa ayng berlaku.

Khamis, 29 Oktober 2009

Rabu, 28 Oktober 2009

BAJET YANG ISLAMIK…. DINIKMATI BERBILANG BANGSA JUGA SEMUA PERINGKAT UMUR DAN …….. YANG PALING PENTING… DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT.


Maaf kerana mungkin agak terlewat untuk pejuang/// mengulas berkenaan bajet yang telah dibentangkan oleh YAB Menteri Besar Perak dalam Persidangan Dewan Undangan Negeri Perak pagi tadi.


Mengapa pejuang/// menyatakan bahawa bajet ini ISLAMIK?


Menaikkan elaun Guru-Guru KAFA dari RM75 sebulan kepada RM200.

Bayaran elaun bulanan bagi Bilal dan Siak diperuntukan sebanyak RM5.99 juta.

Memperuntukan sebanyak RM1.0 juta bagi menampung perbelanjaan membayar elaun

guru-guru Sekolah Agama Rakyat yang mengajar subjek agama dan Al-Quran.

Menyediakan insentif kepada Pendaftar dan Pen. Pendaftar Perkahwinan, pencerian dan Ruju’

Org Islam sejumlah RM0.45 juta.

Mewujudkan Maahad Tahfiz di setiap daerah. Sebagai permulaan Maahad Tahfiz di daerah

Manjung menerima peruntukan sebanyak RM1.0 juta. ( pejuang/// dapat agak bahawa Maahad

Tahfiz yang dimaksudkan berada di Pangkor.

Menambah kouta seramai sepuluh orang dari lima orang sebelum ini menunaikan Haji kepada

Pen. Pendaftar yang melibatkan tambahan peruntukan sebanyak RM60 ribu.


Untuk yang bukan beragama Islam pun ada……..


Kerajaan Negeri meperuntukan sebanyak RM0.5 juta untuk kaum Sikh.

Mewujudkan tabung khas pendidikan bagi kaum India sebanyak RM1.0 juta.

Peruntukan untuk orang asli sebanyak RM1.0 juta.

Sekolah persendirian Cina (SUWA) menerima kenaikan sumbangan dari RM30 ribu setahun

kepada RM400 ribu setahun melibatkan sembilan buah sekolah.

Peruntukan untuk Hal Ehwal Bukan Islam dinaikkan daripada RM2.0 juta kepada RM3.5 juta.


Yang belia pun ada juga......


RM2.0 juta disediakan bagi program PENGUPAYAAN BELIA.


Dan yang ini paling bermakna ……………..


Memberikan perlindungan insurans berkelompok kepada 600 orang pemandu sebagai

tambahan kepada bayaran di bawah Skim Ex-Gratia Bencana Kerja bagi Anggota

Perkhidmatan Awam.


Sebenarnya banyak lagi tapi hanya ini sahaja berkesempatan pejuang/// rakamkan

ketika berada di Persidangan Dewan pagi tadi. Ini baru lapan bulan BN memerintah

dah cukup hebat bukan macam Pakatan Rakyat, 11 bulan memerintah apa yang

terlaksana?


FIKIRKANLAH SENDIRI.....................