Sabtu, 19 Disember 2009

DAP KURANG AJAR.

CELAKA punya bangsa CINA DAP. Secara terangan meeka mempertikaikan soal KETUANAN MELAYU. Haruskah kita terus membiarkan sahaja atau tiba sudah masanya untuk kita membuktikan kepada mereka bahawa kita BANGSA MELAYU dan INI TANAH AIR KITA dan MEREKA HANYA MENUMPANG. Saksikanlah petapa HARAMJADAHnya CINA DAP ini.

Klik di sini :
http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (4 days ago)

Channel Comments (117)
LimGuanEngBlog (1 week ago)
Terima kasih dengan sokongan rakyat Malaysia.Sokongan anda amatlah kami hargai untuk memajukan malaysia.Lihatlah di Pulau Pinang, semakin hari semakin banyak dan pesat.Kami mahu jadikan P.Pinang seperti Hong Kong.
Pembangunan yang dilakukan oleh DAP dan di bantu oleh rakan-rakan Parti Rakyat demi kesejahteraan Malaysia.
Jatuhkan ketuanan Melayu UMNO demi Perpaduan Rakyat.
LimGuanEngBlog (8 months ago)
Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
LimGuanEngBlog (8 months ago)
请。现在让杀害所有马来人。
kilodram12 (1 year ago)
wa politician pun ada blog pergh cayalah' ^^,
segiperkasa (1 year ago)
Send my regards to YB Lim Guan Eng... He is definitely one of my favourite politicians....

Heard so much nice stories about him...
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 1/3

Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 3/3

Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 1/2

Posted by LimGuanEngBlog TEAM at 11:50 PM

Inilah Pemimpin Rakyat, Lim Guan Eng
这就是人民的领袖,林冠英

9月22日,槟城,北海的麥曼珍青屋區发生了一场严重的火灾,一共有两人在这一场火灾内丧命。
22 September 2008, Seberang Perai, Penang, telah berlaku satu kebakaran yang melibatkan kehilangan nyawa. Sebanyak 2 orang terkorban dalam kebakaran ini.

槟城首长,林冠英,在中午赶到火灾现场,林冠英抵达灾區后逐一向在灾場等候他的灾民们握手,多名婦女就因此感動得哭了起來,也因此而触动了林冠英的心。
Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng telah tiba di tempat kejadian pada petang hari itu. Ketibaan beliau disambut oleh mangsa kebakaran, ramai yang berasa sedih pada ketika itu, begitu juga dengan saudara Lim Guan Eng.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/2

很多人都会说,这只不过是场政治演戏,但是,大众就是希望国家领袖能抽出多一点时间来了解我们!
Ramai yang akan kata, ini hanya lakonan politik. Tetapi, ini adalah apa yang diminta oleh rakyat jelata iaitu pemimpin negara meluangkan masa untuk bersama sama dengan rakyat.

希望林冠英的这一步,能够带领我国其他自己认为自己高高在上的领袖们,多一点了解我们的困境!
Dengan harapan, langkah Lim Guan Eng ini akan mewujudkan satu kesedaran di kalangan pemimpin pemimpin negara yang menganggap diri mereka berada di tahap yang berlainan dengan rakyat jelata!Harap mereka yang hanya duduk di office dengan hawa dingin turun padang supaya kesusahan rakyat dirasai!

Pesanan Pejuang/// : Ayuh bukalah minda jangan kita bersengketa sesama kita (MELAYU) hingga membiarkan ada antara MEREKA yang mengambil kesempatan.

3 ulasan:

  1. Salam bro, ini yang Anwar perasan sangat, dia ta tahu tunggu masa nak ditembak....

    BalasPadam
  2. KITA JANGAN LUPA.... SELAIN MUSUH DISEBERANG SANA, KENA INGAT PENGKHIANAT DALAM PARTI YG MEMBAYAR BLOGGERS UTK MEMAKI DAN MENCERCA PEMIMPIN UMNO SENDIRI. DEME NI KITA NAK MCM MANA? NAK CIUM KE ATAU NAK BAGI DIA CIUM TAPAK KASUT CHADSTONE AKU?????.... JAWAB JGN TAK JAWAB. (KALAU SALIM PARPUKARI KELING PARYA BACA- TOLONG JAWAB)

    BalasPadam
  3. Saudara TgTualangBoyz, biarkan puak-puak bergitu dengan caranya. Cuma kita yang berakal ini jangan terikut dengan mainan mereka.

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.