Khamis, 10 Disember 2009

PARPUKARI BLOGGER UPAHAN MUKRIZ...

Terpanggil pejuang/// mengarap artikel berkenaan parpukari sekali lagi etelah membaca artikel oleh Man Toba dalam blog KPMU.NET bertajuk BLOGGERs UPAHAN MUKRIZ MAHU MENGUASAI KABINET DAN PM.

Bloggers BigDog ( Nama Islamnya Zakhir Mohamed yang mungkin suka dipanggil ANJING BESAR ) pejuang/// tak mahu sentuh kerana kenal pun tidak.

Tapi PARPUKARI..... YES, selagi dia berterusan MENGHINA DAN MEMAKI HAMUN dengan bahasa LUCAHnya selagi itulah pejuang/// akan terus menerus menulis berkenaan beliau.
Buat sahabat bloggers khasnya di Perak jangan kita berpecah dik kerana mamak seorang ini. Kita aman dan bersatu tidak kira dari bucu mana kita hadir sebelum ini, kita mampu berdikari andai UMNO Negeri tidak memandang kita walau sebelah mata.

Ingatlah semalam, hari ini dan mungkin esok PARPUKARI akan terus mengHENTAM dan mengHINA TSDS Nazri (KB Padang Rengas) dan kalau ada Ketua Bahagian dalam Perak yang menyokong TSDS Nazri pasti mereka juga akan diperlakukan seperti itu juga. Orang tua kita tidak mengajar kita memaki dan berkata lucah kepada orang lain, jadi mengapa kita perlu mengikut jejak PARPUKARI?

Beliau berblog kerana diBAYAR tapi kita? KITA pejuang kepada Kerajaan UBN yang kini dipinggirkan oleh UMNO Perak kerana lena dibuai mimpi fantasi yang dibacakan oleh PPARPUKARI n' the gang. Apa yang pejuang/// katakan adalah atas KESEDARAN pejuang/// sendiri. Sahabat bloggers nak join sama, pejuang/// alu-alukan. Kita bukan menentang UBN Perak tetapi kita tidak mahu siPENCARUT ini mengEPALAI bloggers Perak.


Fikirkanlah saudara seperjuanganku...

Kita perlu bersatu kembali seperti dulu ketika menentang Pakatan Rakyat. Cuma bezanya kini kita menentang si PENCARUT itu dari terus memesongkan diri kita.

6 ulasan:

  1. Kesian dgn Promelayu:
    Saya rasa otak saudara belum matang, masih ingusan dan baligh. Buat malu mengaku Promelayu. Sedang dajjal2 dan komunis bermaharajelela, saudara sibuk bercakaran sesama bloggers. ishh ishh ishh apa bengapnya saudara. Kalau menudoh Bro. PArpu diupah Muhkriz, apa saudara tak di upah Anak Omak? Jangan lah jadi samseng kampong dusun, jadi pendekar untuk memukol bangsa sendiri, tapi bacul dan penakut untuk berdepan dgn DAPig dan komunis. bahalul punya binawe. Buka lah minda saudara yg bengap dan kampongan. Buat malu kompany je.

    BalasPadam
  2. Saudara silap. Memang saya pro kepada KJ tapi saya tidak dibayar oleh KJ untuk berblog.

    BalasPadam
  3. Umno tidak memerlukan pengkhianat yg cuba menghasut blogger2 keluar dari parti keramat ini!!! kalau Parpukari nak keluar dari Parti keramat ini dipersila!

    dibawah petikan dr blog parpukari!

    Kalau kj jadi menteri apa pun insyallah aku akan keluar umno!!!
    Kita jumpa kita lawan!!!

    BalasPadam
  4. Sahabat sahabat pejuang bloger pro umno! Kalau ada mana mana pihak yang ugut Perdana Menteri! Lebih baik kita cakap sama blogger tersebut, LEBIH BAIK DIA KELUAR DARIPADA DIA DUDUK DALAM PARTI UMNO!!!

    HARI INI AKU NAK CABAR PARPUKARI Aka Salim keluar dari Parti!!! Ya! Kita jumpa kita Lawan!!! Kerana sudah Jalas dan nyata Umnolah parti yang mempertahankan Barisan Nasional!

    Pohon copy paste artikel saudara.. saya berada dipihak saudara.. Teruskan perjuangan.

    BalasPadam
  5. Teruk juga si Parpu kari ni. Aku pun rasa bahawa perak mungkin jatuh kpd komunis angkara parpukari sekor ni yg menjadikan ramai orang benci pada Zambry

    BalasPadam
  6. Saudara wenger J Khairy tiada yang mustahil dalam dunia ini. So no komen...

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.