Rabu, 3 Februari 2010

Salam perjuangan...

Kini giliran YB Razali Ibrahim, Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia menjadi mangsa tomahan dan fitnah dari blogger yang punya agenda tersurat untuk memastikan pepecahan dalam kepimpinan YB KJ menjadi realiti seperti mana beliau diarahkan.

Berbajukan UMNO dan bertopengkan Melayu, bloggers tersebut tidak henti-henti menghentam Ketua Pemuda UMNO Malaysia dan sesiapa jua yang cuba mempertahankan Ketua Pemuda tersebut. Pejuang/// hairan dengan sikap blogger yang memperkenalkan dirinya di dalam blog sebagai PARPUKARI . Kenapa beliau bermati-matian dari dulu hingga kini menyerang keperibadian YB KJ dan karier politiknya. Adakah beliau di bayar untuk melakukannya?

Pejuang/// tahu dan mengerti, bloggers mempunyai HAK UNTUK MENYUARAKAN PENDAPAT DAN PANDANGAN. Namun adakah dengan kebebasan tersebut bloggers juga boleh mengHALALkan CARA? Mencarut, memaki dan menghina pemimpin UMNO sesuka hati?

Pejuang/// mohon agar ada pihak yang berWAJIB tampil untuk memanggil blogger tersebut dan menyiasat siapa sebenarnya beliau dan mengapa beliau menghentam pemimpin di bawah payung yang beliau juga naungi iaitu PAYUNG UMNO. UMNO tidak melahirkan pelacur atau gigolo di alam cyeber ini, UMNO hanya melahirkan pemimpin yang punya semangat juang demi mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara.

Buat blogger tersebut, sudahlah... Kalau benar tuan membenci pemimpin dalam UMNO kini kenapa tidak tuan mengikut jejak Tun Mahathir ( GOD FATHER ) untuk keluar dari UMNO dan dengan muka selamba masuk semula UMNO setelah pemimpin yang dibenci itu tiada jawatan dalam kepimpinan UMNO.

Nasihat pejuang/// : Sudahlah, mari kita bersatu atas nama bloggers pro UBN dan menentang secara habis-habisan bloggers Pakatan Rakyat. Selagi kita tidak bersatu, percayalah segala usaha kita ini pasti sukar untuk berjaya.

3 ulasan:

  1. ASSALAMUALAIKUM W.B.T///

    KEPADA SEMUA RAKAN DAN SAUDARA-SAUDARA SEPERJUANGAN DIHARAP KITA SEMUA DAPAT BERSATU DENGAN MENGENEPIKAN SEGALA PERBEZAAN PENDAPAT DEMI UNTUK PERJUANGAN MENENTANG KEBATILAN PAKATAN RAKYAT.JANGANLAH KITA CUBA UNTUK BURUK MEMBURUK SESAMA INI AKAN MENGAKIBATKAN KITA MENJADI LEMAH.

    JADI SAYA BERHARAP KITA DAPAT MERAPATKAN SAF PERJUANGAN KITA SERAPAT YANG BOLEH

    " SATU SUARA , SATU ARAH , SATU AKIDAH "
    http://adijagatputra.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Salam perjuangan///
    pejuang/// menghargai serta menghormati apa yang saudara AJP katakan. Sememangnya inilah masa untuk kita semua bersatu bagi memastikan perjuangan kita demi Agama Bangsa dan Negara berjaya.

    BalasPadam
  3. bila ada org cakap yg Pembangkang kita TAK boleh guna badan kerajaan (hospital,Tandas dll berkaitan dgn kerajaan)

    lalu ustaz pun menjawab dgn kiasan.

    Sebuah masjid. ada imam, ada bilal, ada makmun.

    ketika mesyuarat agong pemilihan JK baru..

    bermula lah.....


    sambungannya ada di www.paspengkalanrang.blogspot.com

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.