Ahad, 29 Ogos 2010

SIAL LAGI HARAMJADAH...

Salam perjuangan///...

Di bawah ini adalah bangsa Cina yang sememang nyer SIAL dan BANGSAT... Dasar tak sedar diri merempat di negeri orang, patut kalau jumpa dipatah - patahkan saja...

Namewee


Sing Yee Chin


Dan seekor BABI betina ini....
Teo Nie Ching


Memang bangsa tak tau mengenal untung... Yang puak PAS dan PKR pun satu jenis Mangkuk Jamban.


17 ulasan:

  1. SAUDARA pmilik blog..kt sbgai umat Islam jgn trlampau emosi..sbaliknye kt muhasabah diri menilai diri...memcerna peribadi..bukan begini cara meluahkan ketidakpuasan hati..sebaliknya rujuk pada pemula segala pemulaan situasi..jgn sumpah seranah menghiasi diri..kelak diri kita y khilaf akan tertonjol..islam bkn agama bergini..tidak mengajar umatnya mengeluar nista sebegini..jika khilaf kt ditunjuk Islam akn terus disakiti..dilabeliti...JUJUR sy xstuju dgn pe y berlaku tp kt jgn mengikut apa y mereka lakukan...sALam..juz sm2 berpesan ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. kasi potong laaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  3. Sebelum merepek merawang tidak tentu pasal, cuba kaji kenapa anak Cina ini berani kurang ajar. Ada lihat klip video tersbut? Apa luahan anak Cina ini? Dia benci rasis. Siapa yg telah mengapikan semangat anak cina ni??

    Kenapa ini terjadi?

    1] Menteri Dalam Negeri yang tidak tegas. Semasa klip Negarakuku, anak cna perlu disekat tapi tiada tindakan.

    2] Sikap yang tidak menghormati bangsa lain seperti yang dilakukan oleh Cikgu Siti, pencetus ketegangan kaum.

    Adalah sukar bagi Hishamuddin untuk mengambil tindakan sekadar kerana video klip tersebut. Pihak Polis pun tidak upaya mengeluarkan tahanan reman kerana bukti yang ada tidak cukup menyakinkan.

    Cuma segelintir manusia pemikiran kuno mendesak kerajaan untuk mengambil tindakan tanpa memikir kesannnya.....

    BalasPadam
  4. Gelombang Rakyat ingin mengucapkan SYABAS atas pengendalian blog anda yang semeamangnya mempengaruhi masyarakat terutamanya pengundi2 baru..

    Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai pengendalian artikel yg mantap..

    Kami tlh linkkan blog anda di dalam senarai blog pilihan kami..

    Kami memohon jasa baik pihak anda agar dapat linkkan blog kamI di dalam senarai blog anda.

    SEKIAN, SALAM KASIH DARI,

    Melayu CinDia
    Wakil Blogger2 GELOMBANG RAKYAT.

    BalasPadam
  5. geng... lu cube bukak blog penyapusial kate2 dia lg mcm sial. camni ke org pkr/pas..? ari2 buat dose tobat la korang.. dh la bangsa kte skg kne pijak

    BalasPadam
  6. pa daaaaa~~ kalau nak berpolitik tu politik je lah.. x usah babit2 kan bangsa lain....... bangsat!!!! babi sana babi sini, last2 sendiri babi

    BalasPadam
  7. ///aku sanggup mati nak hapus kan bangsa makan babi ni..mati pun tak ape la..janji bangsa makan babi ni tak merebak macam kucing kurap..

    BalasPadam
  8. blog ini membuktikan melayu adalah bangsa yang kecil hati dan tidak bertamadun.. tak sedar yg mereka sendiri pun pendatang haram dari indonesia dan merupakan kaum yang dibuang negeri pada zaman dulu..

    BalasPadam
  9. Lawan Tetap lawan!!!!!!! k0 bwat bl0g anti-pembangkang nie brape sen k0 dapat ek syiallll???? bod0oo00000!!!!! hid00ppp!!!!! UMP0rN0!!!!! hid0ppp!!! Be End!!!!!!! peace n0 war yaw!!!!!!!!!!!!!!!!! Vm

    BalasPadam
  10. kenapa islam tak boleh makan babi ?y ? sumua orang boleh makan babi tapi malayu leh ? malayu jangam cekap cina babi la ! kita boleh kawan ~ ・ω・ФωФ
    saya boleh makan babi ma malayu leh ?
    saya ada kawan malayu tapi saya tak suka malayu cekap cina !

    BalasPadam
  11. 社名の由来は創設時に小学生向けの教育図書出版を主たる業務としていたことに起因する。特に学年別学習雑誌は長らく小学館の顔的存在として刊行され続けている。1926年に娯楽図書部門を集英社として独立させたが、太平洋戦争後は娯楽図書出版に再進出し、総合出版社へ発展した。

    2006年度の総売上高で、それまで国内出版業界で最大手だった講談社を抜き、小学館が最大手となった(講談社は1,456億円(2006年11月期)、小学館は1,470億円(2007年2月期))が[2]、2007年度の決算では講談社は売上高1443億100万円、小学館は売上高1413億4400万円となり、業界最大手の座を講談社に奪還された。!!XD

    BalasPadam
  12. شوغاكوكان (باليابانية: 株式会社小学館‏) هو ناشر ياباني للكتب الأدبية و القواميس و مجلات المانغا و أفلام الدي في دي. يقع المقر الرسمي للشركة في تشيودا، طوكيو في اليابان.
    تأسست الشركة مع شركتين آخريتين هما سوييشا و هاكوسينشا, و الشركات الثلاث كلها تقع بجانب بعض في تشيودا، طوكيو و يدعون بمجموعة هيتوتسوباشي.

    BalasPadam
  13. 주식회사 쇼가쿠칸(일본어: 株式会社小学館, 소학관)은 사전, 문학 작품, 만화, 논픽션 등을 출판하는 일본의 출판사이다. 1922년에 설립되었으며, 회사 이름은 창립 당시 초등학생용 교육 도서를 주로 출판했기 때문에 붙여졌다.

    BalasPadam
  14. bodo! oi kalu ko kate org malyu pmdatang dr indon..habis indon dr mane??? bodo!! org asli 2 dtg dr pokok?? msti la pepindahan bangang!! sape yg membuka kawasan sehingga menjadi sebuah pentadbiran maka bangsa itulah pemilik tanah air..melayu yg buka! malyu punye r...cina dtg jd hambe kt lombong..india tdg jd hambe kt pengkalan kapal..bodoh yg komen melayu dr indon so pendatang ni...jangan dibabikan anu AR i BRA him ko 2...die 2 cina...janji demdam die kt org malaysia terbalas ckup r...ak keturunan siam..tp ble owg ckp yg malyu jawa ke bgis dr indon ckup x gemar...ak backup pnye..lu cite cm 2 t famili lu kene gilis dgn cina blagak baru taw erti membangsakan diri bodoh...amerika pn migrasi p yg pimpin skang 2 afrika pnye org...china plak x sedar diri....dtg dr tanah korea jepun 2....korea jepun pn xnk mgaku walau transkrip sejarah menunjukkan mmg benar asal china dr bangsa jepun korea..pasal ape..dowg taw "ini olang talak bole pakai pnya"...erop,asia tgh boikot cina pasal bangsa dorg pemusnah kita dok agongkan..bangang!!!

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.