Sabtu, 9 Oktober 2010

Sayap UMNO Bikin Drama...



Gambar gambar sekitar: Majlis sambutan rumah terbuka Aidilfitri Pemuda, Wanita, Puteri Umno.

Pejuang/// mengucapkan tahniah kepada kesemua kepmpinan sayap UMNO Malaysia yang telah menjayakan Jamuan HAri Raya di PWTC semalam.

Dengan kehadiran beribu-ribu orang dari berbilang bangsa, kehadiran YAB Perdana Menteri Malaysia adalah amat bererti. Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak meluangkan masa selama satu jam menjamu selera dan beramah mesra dengan tetamu yang hadir.

Yang menarik perhatian pejuang/// adalah pengiktirafan yang diberikan oleh sayap UMNO kepada bekas pemimpin sayap. Najib yang juga Presiden Umno telah menyampaikan cenderahati kepada bekas ketua sayap antaranya Datuk Seri Mohamad Nazri Abdul Aziz, Tan Sri Aishah Ghani dan Datuk Seri Azalina Othman Said sebagai tanda penghargaan dan mengenang jasa mereka yang memperjuangkan agenda parti sejak dulu lagi.

Turut sama, Naib-naib Presiden Umno Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi serta anggota Majlis Tertinggi dan Exco-exco sayap parti.

* Ini bukan drama akan tetapi inilah asas yang dididik oleh pemimpin terdahulu untuk mengingati dan menghormati pemimpin sebelum kita.

1 ulasan:

  1. If you're looking to lose pounds then you have to try this totally brand new custom keto diet.

    To create this service, certified nutritionists, personal trainers, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are productive, painless, economically-efficient, and satisfying.

    Since their launch in 2019, thousands of individuals have already remodeled their figure and health with the benefits a great keto diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto diet.

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.