Sabtu, 12 Disember 2009

Pejuang/// Sokong Kenyataan YB TSDS Nazri

Berikut adalah kenyataan dari YB Ketua Bahagian Padang Rengas yang seharusnya DISOKONG oleh sekalian ahli UMNO Perak. Cuba semua amati tayangan awal video nanti dan saudara akan dapat melihat PARPUKARI sedang bersalaman bersama Tun Mahathir (GOD FATHER beliau). Benar kata TSDS Nazri bahawa hari ini PAKATAN RAKYAT tidak payah untuk melawan UMNO kerana telah ada orang yang membantu mereka dari dalam. HARUS di INGAT bahawa TSDS Nazri tidak pernah kurang ajar tetapi Tun Mahathir yang mengajar beliau dan pemimpin yang lain untuk jadi kurang ajar. Nak beri Tun Mahathir senyap senang je... beri jawatan MENTERI KANAN kepadanya.... seperti mana pernah pejuang/// katakan dulu dan nyahkan KJ dari UMNO naikkan anaknya si Mukriz barulah aman UMNO ini. Kalau tak percaya ytanya PARPUKARI.


pejuang/// : Nak nyahkan KJ? Mai nyahkan dulu PENYOKONGnya.

1 ulasan:

  1. Sedih bila tiada orang Perak yang membela Nazri dari diasak oleh blogger pro Tun Mahadir dan Mukriz. UMNO Padang Rengas seolah-olah merestui Ketua Bahagian mereka di gasak.

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.