Khamis, 18 Februari 2010

DEMONSTRASI PPUM PADA 17.02.2010 DI KEDUTAAN AUSTRALIA


Tahniah Saf Kepimpinan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.
Bukan mudah untuk mengumpulkan parti-parti kompenan dan NGO dalam menyertai perarakan membantah sikap kurang ajar 50 ahli parlimen Australia. Terima kasih juga kepada Kerajaan Australia khasnya kedutaan Australia atas kenyataan iaitu, kenyataan ahli parlimen Australia TIDAK MENGAMBARKAN KENYATAAN KERAJAAN AUSTRLIA itu sendiri, Cuma lebih kepada kenyataan peribadi. SUDAH jelas lagi nyata sokongan kepada ANWAR AL - JUBURI adalah sokongan dari penyokong golongan gay dan lesbian. Bagi pejuang/// kenyataan tersebut belum cukup, seharusnya kerajaan Australia MEMOHON MAAF secara terbukakepada semua rakyat Malaysia atas kebiadapkan ahli parlimen mereka.

Dalam berita RTM, TV3, TV7, TV9, ASTRO dan RADIO, telah membuat liputan amat meliau berkenaan demontrasi bantahan tersebut. Telinga pejuang/// jelas mendengar program tersebut adalah anjuran Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan turut sama disertai oleh parti kompenan dan NGO-NGO termasuklah bloggers, dan pejuang/// sendiri berada di sana.

Namun ada juga sibloggers seorang ini yang JELAS punya DENDAM peribadi kepada YB Khairy hingga sanggup meNIDAKkan segala apa yang YB Khairy lakukkan dalam Pergerakan Pemuda UMNO. Apa sebenarnya masalah si mamak ini dengan YB Khairy? Apa dosa YB Khairy kepada dia? Besar sangat ke? Tolonglah jangan menjadi GUNTING DALAM LIPUTAN, menjadi BARA DALAM SEKAM dengan membakar sifat benci pemuda kepada KEPIMPINAN PEMUDA itu sendiri.

Seperti kata pejuang/// tadi, pejuang/// hadir sama di sana dan berkumpul di RESTORAN KAMPUNG PANDAN (restoran MAMAK). Kepada mereka yang hadir tentu ada melihat bagaimana bloggers yang 24 jam sering mencari salah silap YB Khairy di MALUKAN dan ada juga yang mengBUUUUU beliau. Janganlah cuba mengubah fakta, YB Khairy DULU, KINI DAN SELAMANYA mendapat sokongan dari Pemuda. Lihat sahaja kehadiran dan sokongan pemuda di demontrasi tersebut. Yang jelas dalam berita TV3 ada menyatakan bahawa PENYERAHAN BANTAHAN TERSEBUT TURUT DISERTAI OLEH PARTI KOMPENAN BN, MAKHAL SAKTI, NGO DAN BLOGGERS. Pejuang/// ulangi DAN BLOGGERS. Jadi mohon penjelasan dan bukti dari bloggers mamak nie yang beliau maksudkan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia MENUMPANG program tersebut. Kalau bukan PPUM yang menganjurkan SIAPA LAGI?

Pejuang/// mahu semua membaca akhbar utama di Malaysia pagi ini dan lihatlah dengan JELAS bahawa program tersebut adalah anjuran PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA.

Wasalam...

· Bro kalau benci sangat dengan YB Khairy, keluarlah UMNO dulu. Nanti masuk balik yek. Ala macam Tun Mahathir lakukan di zaman Tun Abdullah menjadi PM.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.