Khamis, 13 Mei 2010

Tahniah Salim aka Parpukari....

Semalam riuh pejuang/// mendapat panggilan dari sahabat-sahabat yang melahirkan rasa kecewa dan sedih mereka terhadap artikel dari blog pencacai Tun Mahathir ini siapa lagi kalau bukan house PK (jgn harap pejuang/// nak link kan artikel busuk tersebut). Memang taraf skrip lucah beliau paparkan dalam blognya.

Kita sedia maklum, si salim sememang nyer punya dendam lama dengan DS Zahid Hamidi. Semua nyer berpunca dengan artikel beliau berkenaan kehilangan jet pejuang membuatkan beliau di tendang dari tingkat empat bangunan UMNO Perak.

Persoalan pejuang/// KEBAL sangatkah salim aka parpukari? Kenapa Unit Media UMNO Perak masih menggunakan khidmat nyer sedangan scara terangan-terangan beliau MASIH diulangi MASIH menjatuhkan pemimpin UMNO pusat khasnya dari Perak?

Atau PEMIMPIN UMNO Perak semua nyer buta IT? Khasnya DS Raja Ahmad Zainuddin. Atau memang ada dari kalangan Ketua Bahagian dalam Perak yang hendak menjatuhkan sesama Ketua Bahagian? Pelik sudah UMNO ini hanya kerana parpukari.

Apa pun secara JUJUR lagi IKHLAS...............

AKU BENCI TUN MAHATHIR................ ada sesiapa perduli?

3 ulasan:

  1. Saya nak kata benci tu tidak kat Tun M, tapi sebagai manusia yg punya hati dan perasaan, saya merasakan sedikit sebanyak cara Tun M meluahkan rasa "tidak suka" beliau kepada Tun Lah sesuatu yang tidak pro malah menjatuhkan air muka Tun Lah dikhalayak umum. Semua perkara tidak berkenan di hati dan secara terbuka memperlekehkan Tun Lah walaupun kita tahu kelemahan Tun Lah, secara tidak lansung Tun M sepatutnya bersama bertanggung jawab diatas kekalutan serta kepincangan dalam UMNO itu sendiri. Seperti jugak ParpuKari, blog beliau terlampau "pedih" memcerca orang serta keburukan orang, walhal orang dicerca dihina masih boleh bersabar berdiam diri bukan bererti mengalah tetapi dalam hati hanya ALLAH SWT yang mengetahui. Jangan kita terlalu riak serta egois sangat menghentam orang sedikit sebanyak kelemahan kita juga akan terserlah.

    Kita sepatutnya menyatakan kebaikan serta usaha yang dijalaankan oleh pemimpin kita, malah kalau nak menghentam pemimpin sekali pun perlulah dibuat tanpa menjatuhkan maruah serta airmuka bukan saja pemimpin malah sesiapa saja kalau benar tidak mengapa, kalau bukan, apa nak dikata? Yang penting pemimpin yang sekrang masih berkhidmat sebagai wakil-wakil rakyat, bagi yang dah retired tu elok kita "lupakan" buat seketika tak perlulah kita terlalu memuja sehingga saling dendam mendendam. Yang penting sekrang bukan yang terdahulu.

    BalasPadam
  2. Engkau sekor yang bodoh saja benci Tun Dr Mahathir.

    Kalau dah letak gambar KJ tu tau sajalah engkau tu siapa.

    take care of your own communist party

    BalasPadam
  3. ramai tak suka madey. tepat sekali! sokong darab 1000000

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.