Selasa, 15 September 2009

BANGSA TAK KENANG DI UNTUNG


Itulah bahasa yang paling layak pejuang/// berikan pada bangsa india yang tak sedar di untung. Duduk menumpang di tanah melayu dah mula besar kepala. memang haramjadah.

Walaupun pejuang/// tidak sehaluan dengan cara Tun Mahathir kini, namun niat si keling paria ni nak kalung selipar kepada Tun Mahathir memang sikap kurang ajar yang tidak boleh dimaafkan.


Ini soal BANGSA MELAYU. Ini soal MARUAH kita sebagai BANGSA MELAYU. Sepatutnya keling yang cakap tu di kenakan tahanan ISA sebelum kami yang BERBANGSA MELAYU mengambil tindakan sendiri.

Entahlah kalau kerajaan dan MELAYU yang lain sekadar membaca dan membisu tanpa mengambil tindakan maka DAYUSlah kita keatas BANGSA dan AGAMA kita sendiri. Lihatlah di Selangor, MELAYU yang memprotes pembinaan kuil begitu cepat diambil tindakan tetapi bila bangsa keling babi ini menghina BANGSA MELAYU, tindakan tidak pula segera diambil. Kalau macam ni lah caranya baik ditukarkan kepada MELAYU menumpang di tanah airnya sendiri macam Palestin.


Kata pejuang/// : Keling ni sudah lemak dan kita harus peringatkan mereka bahawa mereka sama seperti kaum cina menumpang di negara kita TANAH MELAYU MALAYSIA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.