Khamis, 12 November 2009

Senjata Makan Tuan ( PAS Perak ADa Buktinya )

Mana mau lari? Bila bukti dah nyata berada di depan mata......



Tak akan pula nak kata ini angkat sumpah untuk nikah satu lagi......

Terima kasih tidak terhingga kepada blogger http://alhusseyn51.blogspot.com/ atas pendedahan yang paling berharga dari tuan buat semua Umat Melayu di dunia ini.
Tak percaya klik
(disini).

Ini baru benar kata pepatah....
SENJATA MAKAN TUAN.

2 ulasan:

  1. Teman ada terbaca artikel yg mengatakan apabila Pemimpin2 PAS yg bersumaph Bai'ah, maka isteri mereka yg berada disitu mengigil dan ada yg menitis airmata, kerana perkahwinan mereka di pajakan, seperti barang kemas di kedai pajak gadai. ishh ishh ishh murahnya isteri dan anak2 pemimpin2 PAS, bole di pajak dan di gadai. Yg heran ada Muslimah PAS yg mempertahankan jiwa dan raga Bai'ah PAS, ishh ishh ishh bahlulnya, kalau dah kena batang hidung sendiri, airmata darah pun dah berguna lagi. Muslimah PAS yg otak berdengung pikirlah dgn waras, jangan ikut nafsu syaitan dan hanya untuk nak mempertahankan benang yg basah. Kalau dah terjatuh talak 3, awak yg jadi janda, anak2 awak tanggungjawap kemana, bekas suami awak ari yg lebih muda dan bergetah dari awak, baru padanlah muka awak. Yg heran bin ajaib, pengikut2 PAS yg otak berdengung, bahulul, mangkuk, otak banyak budu, tak bole ke pikir mana yg benar, maan yg salah, mana yg mengikut ajaran Rasullullah dan mana yg ikut Ular Mak Nik Najis tuo kutok tak sedo diri, jauh menyimpang dari Ugama Islam. Lihat lah pemimpin yg kamu puja dan puji, Aljuburi Yahudi yg suruh bersumpah di mesjid, dikatakan tak Islamik, tak mengikut syarak, ettapi sumpah Bai'ah menpertaruhkan isteri dan anak2, rumahtangga di jadikan pajakan dalam politik, di anggap Islamik dan mengikut syarak. ishh ishh ishh pokemon betul orang2 PAS, menghancurkan Nur Islam dan sistem keluargaaan dalam Islam. Nauzibilah

    BalasPadam
  2. Memang benar apa yang dikatakan oleh saudara/i. Memang hairan bin ajaib bila melihat sikap orang-orang PAS yang sanggup menggadai Isteri mereka demi kepentingan politik. Namun apa kan daya kerana mereka merasa tindakan itu adalah benar dan PAS menjanjikan SYURGA buat mereka.

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.