Rabu, 20 Januari 2010

Lelaki homoseksual tidak layak jadi PM Malaysia - Kata Tun Dr Mahathir


Pejuang/// terbaca di blog AIDC berkenaan kenyataan Tun Mahathir yang menyatakan lelaki homoseksual tidak layak menjadi PM Malaysia. Percayalah bukan Malaysia sahaja malah semua negara Islam pun tidak mahu.

Tun Mahathir berkata, dia tahu bekas timbalannya homoseks kerana jurucakap Anwar, Munawar Ahmad Anees, mengakui di mahkamah yang dia telah melakukan hubungan liwat bersama Anwar. Huiii dalam mahkamah mana boleh cakap merapu, semua kenyataan haruslah menggunakan fakta.

Pada 27 Jan tahun lepas, Anwar memfailkan satu saman fitnah terhadap Tun Mahathir kerana menuduhnya melakukan hubungan liwat. Anwar mengatakan Tun Mahathir mengemukakan kenyataan-kenyataan berunsur fitnah pada sidang akhbar di Suhakam pada 9 September 2005. Berjalan ke saman tersebut?

Anwar mendakwa kenyataan mengenai dirinya seorang homoseksual serta melibatkan diri dalam aktiviti-aktiviti bertentangan dengan Islam, merupakan seorang yang sesat, tidak bertimbang rasa, berbaur unsur jenayah dan adalah berbahaya terhadap masyarakat Malaysia. Bagaimana dengan akuan bersumpah Meor Abd. Razak Bin Yahya yang menyatakan beliau diliwat oleh Anwar? Bagaimana juga dengan keberanian Shaiful dalam mendedahkan kes yang sama iaitu pernah diliwat oleh Anwar? Adakah ini agenda Kerajaan BN zaman Tun Mahathir dalam menjatuhkan Anwar?

Sudahlah penyokong Anwar, jangan menilai dari satu sudut sahaja. Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang.

Malam kelmarin pada 18 Januari 2010, telah diadakan satu sesi perbincangan tertutup berkenaan isu penggunaan kalimah Allah oleh orang bukan Islam di kediaman Ketua Umum PKR. Turut hadir pada malam itu adalah para pemimpin PKR dan PAS (klik). Adakah ini lagi satu mainan teedesak Anwar dalam meraih semula sokongan? Juga dalam akhbar ini, Anwar ada mencadangkan Hj Hadi, Presiden PAS dilantik sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen. Apakah tujuan ini semua? Adakah ini salah satu lagi usaha Anwar dalam menarik dan mendapatkan sokongan PAS khasnya Melayu?

Awas kita semua...., jangan kelak kita menjadi pengemis di negara kita sendiri.

3 ulasan:

  1. USaha Anuar berjaya. Kes dia ditangguh ke 2 Februari 2010. Hebatkan diakan? Apa pula tindakan kita? Tengok saja ker?

    BalasPadam
  2. Sekupangdua telah mengistiharkan perang terhadap parpukari si haramjadah. Maka bersatulah kita sebagai bloggers jati anak Perak. Layari blog sekupangdua.

    BalasPadam
  3. Anuar....dulu mahathir dah ngaku, dia saja nak pekena Anuar. Mai time Najib nak guna cara tu lagi. Dah tu, laporan perubatan kata pungkok Saiful tak da bekas liwat pun, tu nak kira macam mana.
    Yang hangpa puak Umno, awat tak kalut pasai pemimpin hangpa dok zina dgn Altantuya. Kaki burit jadi pemimpin, jahanam laaa. Patutlah bini dia tak pernah lekang. Tak percaya dahhhh

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.