Jumaat, 8 Oktober 2010

Ini semua mainan UMNO...

Rakan sulit ini membuktikan segalanya. Azmin tidak boleh lari dari kesilapan yang telah beliau lakukan sebelum ini.....



Lagi lama permainan ini berlangsung, lebih banyaklah yang terbongkar tentang Anwar dan parti milik peribadi dan keluarganya iaitu PKR.Tuhan telah memberi masa yang lebih daripada sekadar mencukupi untuk orang ramai, khususnya penyokong mereka yang fanatik menonton sepuas-puasnya permainan ini dan melihat yang buruk daripadanya. Tuhan tidak mahu kesalahan diletakkan ke atas-Nya, sebab itu Dia memberi masa yang cukup panjang untuk mereka yang masih berminat menonton semua adegan ini.Jika sebahagian daripada kita hanya memerlukan satu atau dua bukti untuk menolak Anwar dan PKR, mungkin yang lain memerlukan lebih banyak bukti dan lebih masa untuk melakukan penolakan yang serupa.

Selama ini Anwar dan balacinya banyak berkata tentang UMNO dan BN.Tetapi apa yang dimaksudkan adalah menggambarkan keadaan diri mereka yang sebenar. Tuduhan dan fitnah yang dilempar ke atas UMNO, BN dan pemimpinnya telah berbalik kepada mereka. Mereka mudah sangat melemparkan fitnah ke atas Najib dan dahulunya Mahathir disebabkan mereka sendiri telah memiliki sifat-sifat buruk itu dan sudah biasa dengan keburukan yang dimaksudkan.Ya mereka sebenarnya berkata tentang diri mereka sendiri.

Mulut boleh memberi alasan itu dan ini untuk menutup keburukan sendiri, tetapi perbuatan yang berlaku pada setiap masa tidak boleh selama-lamanya menutup semua pembohongan yang mereka lakukan.

2 ulasan:

  1. Bagus jugak laa UMNO BN tak melatah buat hal sendiri kalau nak layan gengster serta perangai PKR ni boleh mati tercekik..pendekatan mudah orang lempar fitnah ALHAMDULILAH...

    BalasPadam
  2. itu lh namanya politik,,,,bila masuk politik ...mcm2 kita lakukan,,,,

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.