Selasa, 18 Ogos 2009

Masa Untuk Bangun Bangsaku Melayu.


Salam Perjuangan,
Sedih lagi pilu, Sesal tiada penyudahnya. Bila seorang tua yang diangkat sebilangan penyokongnya sebagai ulamak akhirnya adalah seorang pencacai yang sanggup meletakkan maruah bangsa dan agamanya sebagai alat untuk memuaskan nafsu politiknya.


Ya Allah, kau turunkanlah musibah kepada dia dan mereka yang sanggup mempergunakan agama yang mulia ini yakni ISLAM semata-mata untuk kepentingan perbibadi politik mereka. Sesungguhnya mereka ini sanggup memperdagangkan maruah Agama dan Bangsa yang selama ini di pertahankan oleh datuk nenek mereka sendiri.

Sebagai seorang anak Melayu dan bangga berstatus MELAYU ISLAM, terguris hati ini apabila bangsa sendiri sanggup mengHALALKAN sahabatnya yang berbangsa cina pendatang MENGHINA MELAYU.....


Pejuang sekalian.......,
Apa yang di tunggu lagi? Adakah semangat juang kita mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara kita akan terbit bila Bangsa Cina memijak-mijak bendera Malaysia? Meludah kepada gambar pemimpin kita? Tidak cukupkah bila bangsa keling menampar bangsa kita MELAYU yang terang-terangan sedang menjaga keamanan semalam di Permatang Pasir? Adakah bila kita di jajah kembali baru kita nak berJUANG?
Ayuh BANGSAku....., bangun dan pertahankan maruah kita sebagai Tuan Punya Tanah Melayu ini. Singkirkan mereka yang menjadi pertualang bangsa. Nyahkan mereka keluar dari negara ini atau berikan hukuman setimpalnya kepada mereka ini.
Ingatlah kerana merekza jugalah bangsa cina DAP dan India HINDRAF ini semakin berani kurang hajar kepada kita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.