Isnin, 19 Oktober 2009

Terima kasih MDBG

Salam Perjuangan......

Terlebih dahulu pejuang/// ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada Pn Yati dari Unit Penguatkuasaan Majlis Daerah Batu Gajah atas tindakan segera menanggani aduan dari masyarakat. Ini bukan soal bodek atau tidak, tapi adalah atas aduan pejuang/// sendiri kepada beliau melalui telefon pagi tadi ( Isnin 19/10/09 ).

Isu berkaitan.......( biarlah rahsia ) dan hanya pejuang///, Pn Yati dan mereka yang berkaitan sahaja yang tahu. Tindakan segera beliau amat dipuji dan pejuang/// juga mengucapkan terima kasih kepada anggota bawahan beliau.


Mohon di masa-masa akan datang Unit Penguatkuasa dan Unit Perlesenan Majlis Daerah Batu Gajah akan lebih peka terhadap isu-isu semasa dan jangan di biarkan ianya menjadi isu politik bagi segelintir pihak.


Penguatkuasa perlu lebih berani dalam menegak kebenaran jangan ingat nak bergaya sombong dengan uniform yang ada kerana
BLOGGER SELAMATKAN PERAK (BSP) DAN BLOGGER PEMBELA NEGARA (BPN) AKAN TERUS MEMANTAU SETIAP DAERAH DALAM MEMASTIKAN PERAK KEKAL DAN TERUS MEMBANGUN DALAM PENTADBIRAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.