Selasa, 13 Oktober 2009

Selamat Bersidang Para Perwakilan

Malam ini mulalah detik perhimpunan rumpun MELAYU yang mendokong perjuangan datuk nenek mereka yang terdahulu melalui UMNO. UMNO yang menjadi tunjang dan teras kepada pentadbiran kerajaan adalah sebuah parti yang keramat dan menjadi tanggungjawab kita umat MELAYU agar memastikan agar UMNO terus menjadi kepercayaan kepada konsep...
1 Malaysia.


Kepada semua perwakilan dari semua peringkat dan Bahagian.... bersatulah kita atas nama MELAYU dan ketepikan fahaman berbeza kita dalam pemilihan yang lalu. Kita ada agenda...., UMNO kini cuba digugat....., MELAYU kini telah dicabar.... haruskah kita berdiam sahaja? Diam kerana kepimpinan yang kita mahukan dulu gagal dalam pemilihan?

BERSATULAH kita dan beri ruang kepada DS Najib, TS Mahyuddin dan barisan Majlis tertingginya... DS Sharizat bersama barisan exconya... YB KJ bersama barisan exconya... serta Datuk Rosnah juga bersama barisan exconya untuk membuktikan kemampuan mereka sepertimana manifesto mereka ketika pimilihan yang lalu.

Kini bukan masa kita terus bertelagah....., kini masa untuk kita bersatu. Bersatu atas satu matlamat iaitu......

2 ulasan:

  1. Puas sudah aku mencari, hari ini baru ku temui, rupa2nya kau lah KEPALA BABI DALAM NEGARA KU MALAYSIA INI.Hua hua hua........ Tuuiiiiii HARAM JADAH PUNYA UMNO KEPARAT!

    BalasPadam
  2. Kau lah pejuang si taik kucing! Piiiiiirah!

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.