Khamis, 3 September 2009

Adakah Patut?

Memang PATUT...Mereka yang menconteng wajah YAB. Menteri Besar Perak ini di gelar Si HARAMJADAH. Memang hijau sepekat-pekatnya isi perut mereka hingga lupa untuk menghormati Bulan Ramadhan yang mulia ini.

Banner ini pejuang/// lihat di persimpangan keluar dari Kampung Tasek Permai, Batu Gajah dan jalan utama Batu Gajah - Gopeng ketika dalam perjalanan ke Pejabat Daerah Kinta, Batu Gajah pagi tadi jam 7.45 pagi bersama sekupangdua. Lihatlah petapa HARAMJADAHnya perangai anjing-anjing dan kera jagaan DAP ini yang sanggup menconteng wajah seorang pemimpin kerajaan negeri . Pejuang/// percaya yang melakukan ini juga berbangsa MELAYU tapi lupa pada perjuangan datuk neneknya dalam menuntut kemerdekaan negara ini.

Apa yang pasti kini adalah, Pakatan Rapuh lagi Reput ini serta anjing-anjing dan kera jagaan DAP tidak dapat menerima hakikat bahawa mereka telah kehilangan KUASA dan JAWATAN ( utk PAS ler sbb bagi mereka biar kuasa diberi kepada DAP asal Jawatan MB kekal pada PAS ). Ini jelas membuktikan mereka goyang melihat cara kepimpinan YAB. Dato' Seri Dr. Zambry yang jelas mendokong saranan YAB Perdana Menteri iaitu RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN.

Kata pejuang/// : YB Dato' Hamidah Othman sila ambil tindakan segera kerana banner ini di pasang berhampir pusat khidmat DUN Sungai Rapat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.