Selasa, 29 September 2009

CALUN OHHH CALUN....


Tak sabar menanti nama siapa yang akan dicalunkan sebagai Calun Barisan Nasional di Bagan Pinang. Pengumuman di jangka pada jam 4.30 petang ini oleh TPM kita.

Pejuang/// ada membuat tekaan, cuma tak mau di hebahkan dalam blog ini lagi. Yang pasti pejuang/// perlu melihat dulu pengumuman peang di samada percalunan nanti mengikut kehendak akar umbi di Teluk Kemang atau mengikut kehendak Menteri Kanan Malaysia iaitu Tun Mahathir.


Ketawa besar pejungan/// mengenangkan kata-kata Tun tempohari, lebih kurang bergini bunyi nyer... CALUN NANTI MESTILAH YANG BEBAS DARI POLITIK WANG SERTA TINDAKAN TATATERTIB pendek kata siapa saja pun boleh janji jangan Tan Sri Isa Samad. Hua...hua...hua..., bergitulah kata seorang LIABILITI dalam KERAJAAN MALAYSIA kini.


Tapi jawapan kepada PRK ini nanti kalau ditakdir BN kalah, pejuang/// dah tau...

1. Kerana calon BN cuma popular dikalangan UMNO bukan pengundi ( Jika TSIS calonnya).
2. UMNO sabotaj calon BN ( jika calonnya bukan TSIS ).
3. Dah itu pilihan rakyat.

Kalau menang pula......?

1. Terima kasih dan tahniah kepada semua jentera BN.

2. Pengundi Bagan Pinang BIJAK.


Selebihnya korang fikirkan sendiri ye.....


Terus terang pejuang/// tengok setiap hari di media elektronik mahupun media cetak, cerita siliabiliti kerajaan Malaysia ini pasti ada. Maka memang amat sesuai kalau PM kita sekarang melantik Tun sebagai Menteri Kanan Malaysia. Sebab pejuang/// percaya Tun minta jawatan tu IDAK LER tapi kalau ditawarkan NOLAK IDAK LER JUGE. Bukan apa, orang tua kalau merajuk buruk rupanya inikan kalau marah kalau tak dengar katanya. Samy Vellu lagi disuruh lepaskan jawatan....... Time dia dulu tak sedar pula? Pa pun untuk memastikan benih dia ada di dalam kerajaan Malaysia maka Mukriz didesak diberikan jawatan dalam kabinet.

Lantak la Tun, buat la apa pun. Asal Tun bahagia sementara hidup di dunia ini. Buat Pakatan Rosak (PR) jangan ingat korang boleh menang mudah di sana, kerana kami anak MELAYU akan terus mempertahankan kerusi Bagan Pinang untuk terus kekal milik BN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.