Rabu, 20 Januari 2010

Apa Sudah Jadi Pada Bloggers Di Perak? SEKUPANGDUA difitnah.


Hari ini blogger otai kita sekupangdua telah mengumumkan peperangan terhadap seorang blogger juga dalam Perak yang dikatakan telah meletakkan pasir ke dalam periuk nasinya. Memang CELAKA kuasa dua pejuang/// berikan kepada si blogger haramjadah ini.

Siapa dan apa hak dia untuk menidakkan perjuangan sekupangdua? Hebat sangat ke dia? Kalau berani kenapa tidak bersemuka sahaja? Kenapa perlu baling batu sembunyikan tangan?

Pejuang/// tahu si blogger haramjadah ini juga pembela negara, tapi bezanya kami TIDAK DIBAYAR seperti dia. Tapi tindakan si blogger haramjadah ini yang menggunakan pengaruh yang ada dengan melagakan sekupangdua seharusnya tidak akan pejuang/// maafkan.

Pejuang/// dah biasa dibelai dengan janji-janji indah oleh segelintir VIP agar membantu mereka dalam berblog yang akhirnya janji tinggal janji. Bila misi selesai, kami bloggers marhain di biarkan dengan 1001 persoalan. Si VIP pula membawa masuk bloggers luar dan mengangkat bloggers tersebut sebagai pejuang yang sejati. Persoalannya dimanakah blogger tersebut ketika 11 bulan Perak di perintah oleh Pakatan Rakyat? Kalau setakat duduk di luar Perak dan beratapkan atap genting, berdindingkan konkrit dan beranginkan aircond itu bukan pejuang namanya.

Sendiri mau ingat bro, pejuang/// akan bersama-sama sekupangdua dalam peperangan ini. Kalau periuk nasi pejuang/// juga cuba di taruh pasir. Maka pejuang/// tak teragak-agak untuk bertindak.

Tapi yelah kalau Perak inginkan bloggers yang pandai memaki pemimpin dan mencarut maka pejuang/// tak berminat untuk membantu Perak. Kerana ibu dan ayah pejuang/// telah mendidik pejuang/// untuk tidak menjadi anak kurang ajar tetapi sebaliknya mengajar si kurang ajar tentang ADAP MELAYU.

Untuk blogger yang telah menaruh pasir kepada periuk nasi sekupangdua ini kata akhir dari pejuang/// buat blogger tersebut.......

PUKIMAK kamu..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.