Jumaat, 29 Januari 2010

Lawatan ke CUBA bersama Sifu...


Dalam keadaan sekarang, apa yang ada fikiran pejuang/// adalah kenapa kegagalan Pemuda UMNO menyerlah KJ pula dijadikan sasaran? Sedangkan yang pejuang/// tengok ramai yang menyusun agenda tersendiri untuk bagi melemahkan KJ seterusnya menjatuhkan, dan dimatikan politiknya. Nyata sangat puak-puak yang selama ini kuat menyalak hanyalah yang menyokong 01 (Dato’ Mukriz Mahathir). Ada baiknya Tun Mahathir duduk diam dan NASIHATKAN ANAK BAPAK agar buat kerja baik-baik dan JUJUR DAN IKHLAS dalam memperjuangkan nasib UMNO.

Kepada kepala komplot atau yang glamour dengan panggilan SIFU, Hanya sebagai SUK Malaysia tapi bercita-cita tinggi menyusun politik pemuda. jelas kini menampakkan yang selama ini sangat bencikan KJ…. Sedarlah…. KJ adalah KPPUM menang undian. KJ menang kerana usaha dan kerja kempen yang bertatasusila. Sekarang adalah masa untuk bantu-membantu dalam kerja parti. Bukan jatuh menjatuh pemimpin parti.

Ingatlah kerana kita mewarisi kepimpinan pemimpin terdahulu, bukan mengukir kepimpinan dengan cara memijak kepala saudara seBANGSA dan seAGAMA. Dengar cerita lima dari enam exco pemuda UMNO Malaysia yang menyalak semalam akan ke CUBA di bawa Sifu mereka. Hai Yop kenapa tak pergi? Bini tak bagi ker?

1 ulasan:

  1. Kalau KJ lepaskan jawatan atau diminta melepaskan jawatan, maka kami turut serta bersama. Tahniah Mukriz Mahathir, agenda mm untuk memecah belahkan Pemuda telah berjaya.

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.