Sabtu, 30 Januari 2010

Gambar Yang Memberi 1001 Persoalan Dan Jawapan.

Sudah terang lagi bersuluh..........

Sudah jelas erti yang tersirat sebalik yang tersurat dalam gambar di atas. Gambar yang membawa seribu erti dalam mengupas apa yang kononnya dikatakan permasalahan dalam isu kepimpinan YB Khairy @ KJ.

Di satu pihak sibuk menjaja berita murahan menyatakan sebahagian exco pemuda UMNO meminta YB KJ melepaskan jawatan Ketua Pemuda UMNO. Usul tersebut dikatakan dibawa oleh Yeop Hishamuddin a.k.a Yeop Putrajaya. Namun hari ini dalam kenyataan akhbar dari YB Naib Ketua Pemuda lain pula rentaknya, beliau menafikan ada diantara barisan exco yang meminta YB KJ melepaskan jawatan. Jelas apa yang dikatakan oleh YB Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia jauh dari cerita yang dijajakan oleh bloggers pencacai yang seorang ini juga di bantu oleh beberapa bloggers termasuklah mereka yang bernaung di bawah UMB.

Cukuplah dan jangan dipecah belahkan barisan pemuda ini. Biarkan mereka berkhidmat untuk negara khasnya untuk Pemuda Melayu. Pejuang/// harap gambar yang di ambil ketika lawatan YB KJ di Labuan hari ini (30.01.2010) cukup untuk menafikan pepecahan dalam Pemuda UMNO Malaysia.

1 ulasan:

  1. Salam bro, itulah pasal....Mengapa sesama kita pulak nak bergaduh/berpecah. Perjuangan masih jauh.

    Mohon Tuan publish kan kawan di blog ini;
    http://promelayu.blogspot.com/

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.