Sabtu, 24 Oktober 2009

PAS Buat Dah Gila Mereka..

Salam Perjuangan...,
Seharian pejuang/// melepak kat Ipoh mencari sumber-sumber atau bahan cerita berkenaan apa tindakan yang bakal berlaku di Persidangan DUN Perak pada 28hb nie. Bukan apa cuma ingin memastikan adakah cerita yang pejuang/// dapat tempohari dari sahabat pro PR itu benar atau tidak.

Alhamdulliah...,
Bahan cerita pertama, pejuang/// dapat dari Akhbar Sinar Harian tarikh Jumaat 23hb Oktober 2009 (paper yang nak glamour cepat maka condong ker Pakatan Rakyat). Muka surat P5 TAJUK : PEMUDA PAS SAHUT CABARAN PEMUDA UMNO : ZAWAWI.

: Dewan Pemuda PAS Negeri Perak menyahut cabaran daripada Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri, Maslin Sham Razman bagi mendedahkan perkara sebenar yang berlaku pada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak 7 Mei lalu.

- Ikhlas pejuang/// katakan, ini adalah kenyataan akhbar dari mereka yang bukan sahaja BUTA MATA malahan BUTA HATI dikeluarkan oleh Pemuda PAS. Mereka ini telah diSET mindanya untuk tidak menerima KEBENARAN selain dari PAS. Tu sebabnya bagi ahli PAS ini, mereka telah disediakan SYURGA yang pintu masuknya dikawal oleh dua bersaudara NGAH dan NGEH ( suku sakat komunis ). Bagi pejuang/// kalau benar BN ini adalah kerajaan haram, maka YB dari kalangan PR tidaklah perlulah hadir ke Persidangan DUN pada 28hb nie. Sepertimana YB BN yang juga tidak hadir di Persidangan Bawah Pokok dan di hotel tempohari anjuran PR.

* ANDAI YB DARI PAKATAN RAKYAT HADIR DI PERSIDANGAN DUN PADA 28 OKTOBER 2009 INI, MAKA JELAS TERBUKTI BAHAWA DATO' R. GANESAN SAH SEBAGAI SPEAKER DAN PAKATAN RAKYAT MENGIKTIRAF BARISAN NASIONAL SEBAGAI KERAJAAN YANG MEMERINTAH SECARA SAH DI PERAK DARUL RIDZUAN.

Semalam Pemuda PAS telah mencari publisiti murahan, hadir ke pejabat UMNO Negeri Perak (macamana bro, cantik tak? tercangak bangak bebudak PAS tengok petapa indahnya tersergam bangunan UMNO Negeri Perak) siap bawa wartawan lagi. Antar apa? Itu pejuang/// tak mau ambil perduli. Tapi ada yang menyatakan mungkin hantar borang permohonan jadi AHLI UMNO kot.... hehehehe.....

Wahai ahli PAS sekalian, pejuang/// ada bukti dan saksi bahawa Pakatan Rakyat yang diKetuai oleh Nizar Al- Tahiti (BABI tunggangan DAP) merancang untuk menggagalkan Persidangan DUN tersebut. (POLIS SEDIALAH UNTUK MENGAMBIL TINDAKAN KE ATAS MEREKA).

Nizar Al-Tahiti di setiap perjumpaan sulitnya, telah mengarahkan semua ahli PAS khasnya pemudanya untuk berada di perkarangan bangunan SUK pada 28hb nanti (rasanya tidak akan ramai yang berani hadir) untuk memastikan RUSUHAN / PERGADUHAN berlaku dan seterusnya mengGAGALkan Persidangan DUN Perak.

Manakala YBabi - YBabi Pakatan Rakyat pula akan merusuh dari dalam Dewan. Antara caran / kaedahya yang akan mereka lakukan adalah....

- SIVA KELING KUMAR AKAN HADIR DENGAN BERJUBAH SPEAKER.
- MELAKUKAN PROVOKASI KE ATAS YB DARI BARISAN NASIONAL.
- MENCARI JALAN UNTUK YB BARISAN NASIONAL MEMULAKAN PERGADUHAN.
- MEMASTIKAN ADA DARI KALANGAN YBabi PAKATAN RAKYAT CEDERA.
- DAN INGIN SANGAT AGAR POLIS MENARIK YBabi INI KELUAR DEWAN.

Percayalah semua bahawa perkara di atas ini akan berlaku, dan seperti biasa Pakatan HARAMJADAH ini akan menyatakan bahawa BARISAN NASIONAL ADALAH DALANG DI SEBALIKnya........

Maka seperti biasa jugalah Pakatan Rakyat ini akan terus menipu rakyat semata-mata demi kepentingan peribadi mereka. Pejuang/// cabar PAS agar belajar membaca kitab-kitab agama lain seperti Injil dll kemudian di perdengarkan di setiap kali berceramah dan yang dari DAP dan PKR pula membaca petikan Hadis dan Al-Quran di kuil-kuil agar mereka yang kafir ini sedar bahawa agama mereka sebenarnya AGAMA yang SESAT....

Pejuang/// dengan ikhlas menaruhkan sepenuh harapan andai coretan pejuang/// ini salah maka Pakatan Rakyat akan meNIDAKkan apa yang pejuang/// garapkan di atas.

3 ulasan:

  1. salam,

    semoga Allah akan melindungi kita dari petualang agama dan bangsa seperti nizar. tiada perkataan lagi untuk menggambarkan betapa kejinya manusia-manusia yang bertopengkan syaitan seperti nizar, anwar dan kumpulan-kumpulan mereka.semoga persidangan DUN Perak dapat berjalan dengan lancar.- noor

    BalasPadam
  2. Bukan sahaja orang BN akan menghalang PR dari membuat kacau tapi kami NGO tidak berparti juga akan bersama BN. Selama ini kami teripu atas mainan ciptaan DAP bersama Nizar - KAMI

    BalasPadam
  3. Sahabat,
    Memang benar apa yang sahabat tuliskan itu.Ana baru selesai majlis bersama muslimat PAS iaitu Perhimpunan di Dewan Cina Air Tawar. Di sana Ana telah dimaklumkan secara berbisik berkenaan agenda yang perlu Ana dan rakan-rakan lakukan pada 28.10.09 di SUK Ipoh.
    Memang PAS Perak telah tersasar jauh dari landasannya. Ana sedih kerana Ana join PAS demi Perjuangan Islamnya, tapi sayang kini PAS bukan berlandaskan PERJUANG ISLAM tapi dikudakan oleh DAP. Sewaktu majlis baru sampai ke kemuncaknya Ana dan rakan-rakan bangkit meninggalkan majlis kerana bagi kami PAS sudah tidak relevan lagi.
    Wasalam dari Ana sahabatmu.

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.