Selasa, 27 Oktober 2009

PR Di Perak Ibarat Retak Menanti Belah.

Menanti detik 28 Oktober ini, berbagai cerita pejuang/// dapat di Perak. Semuanya berkisar kepada Pakatan Rakyat. Bermula dengan rayuan Nizar kepada Bawah Duli Tuanku Sultan Perak untuk menangguhkan Persidangan DUN hinggalah sekarang ini heboh bila dua bersaudara Ngah dan Ngeh HILANG...... Apa HILANG? Biar ler betul nie...

Apa pun itu ler cerita terkini yang pejuang/// terima. Sekarang di kebanyakkan Kedai Sidang (kedai kopi) semua Radio Buruk mengutarakan kisah tersebut. Yang bestnya ada yang menyatakan bahawa dua bersaudara ini telah ke Siam untuk mendapatkan khidmat BOMOH SIAM bagi memastikan persidangan esok pagi GAGAL. Yang mana satu mau gagal YB? Yang BN punya ka..... atau yang PR punya? BN bersidang di SUK manakala Sivakumar mula dah edar surat jemputan berSidang di Hotel Heritage, Ipoh.

Pelik sungguh mereka dari PR ini, kata mereka Ganesan adalah Speaker yang tidak SAH. Jadi pada pemikiran pejuang/// yang tahap pendidikan setakat Sekolah Atap jer kenapa nak kalut bila BN nak bersidang? Usah datang, BN pun dulu mana datang bila PR bersidang di bawah pokok dan hotel tempohari. Lagi satu, Nizar Al- Tahiti...... Kamu pi uruskan dulu hal Nik Ajis yang dah nyanyuk tahap sawan BABI kelas PERTAMA. Tak payah sibuk nak ganggu sidang dewan esok.

Walau apa pun terjadi, mike bukannya dapat jadi MB Perak. Tak percaya baca nie (Klik). Kesiankan, kome dulu beria-ria ler menyalak BUBAR DUN.... BUBAR DUN.... BUBAR DUN. Tapi akhirnya kalau terjadi PAS tidak akan sesekali diberi laluan mudah jadi MB Perak. Kerana DAP kini telah bersedia mencalunkan Melayu atas tiket DAP.

Apa pun buat PAS...............

SO WHAT....? Take Beer ler ape lagi.. Hua..hua..hua..

3 ulasan:

  1. Bro point yang lu beri semakin menarik di baca. Hehehe tahniah promelayu.

    BalasPadam
  2. Hebat kini blogger di Perak. Kawan terpegun kerana kalian boleh bersatu dalam memastikan Kedaulatan Sultan dan Keutuhan Pemerintahan BN di Perak terus utuh.
    Kitakena memastikan bahawa keseluruhan rakyat faham dan memahami perjuang sebenar PR hanya demi kepentingan peribadi dan satu parti sahaja iaitu DAP. Jangan kita gadaikan maruah bangsa kita MELAYU kepada cina.

    BalasPadam
  3. Kita jangan beri ruang walaupun selorong kuman kepada PR untuk meenggagalkan persidangan DUN esok hari. MELAYU harus bersatu...........

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.