Khamis, 18 Jun 2009

Tolong Saya Ulaskan Bersama....


Lawak memang lawak bila PAS boleh dengan sengaja melupakan apa yang telah Anwar Ibrahim perkatakan di Perasmian Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Parit pada 22 Mac 1987.lalu . Bila saya nilai pada diri Anwar maka memang tidak salah bila Anwar menyokong penuh HINDRAF kerana cakap-cakap dia sememangnya mirip kepada mereka. Sedarkah PAS bahawasanya Anwar mempergunakan PAS demi kepentingannya untuk berkuasa di negara ini? Bergitu juga dengan DAP. Secara terang-terangan di Perak telah terbukti bagaimana DAP mempergunakan Nizar dalam menguasai setiap sudut muka bumi Perak demi memastikan bangsa CINA terus mendapat keuntungan.
Andai kata ikhlasnya perjuangan DAP dan PKR bersama PAS, kenapa ketika dusuhan di Kuala Kangsar hanya PAS sahaja yang berdemostrasi? Mana Cina DAP, mana PKR? yang ada cuma bendera PKR yang dibekalkan dan Cina DAP hanya bertepuk tangan bila melayu PAS berjaya di perbodohkan oleh mereka..
Mahukah kita Melayu Malaysia menjadi Melayu Singapore? Mahukah kita bila kubur kita kita kelak di kencing oleh anak cucu kita?
Bersatulah kita atas nama MELAYU...Jangan kita bersengketa hanya kerana janji-janji kosong yang ditaburkan oleh Anwar dan Cina DAP. Bersatulah kita atas nama MELAYU yang sejati, atas nama MELAYU yang bersatu hati dan atas nama MELAYU yang tidak takut mati demi mempertahankan AGAMA, BANGSA MELAYU DAN NEGARA kita MALAYSIA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.