Khamis, 11 Jun 2009

USTAT BERMULUT KOTOR : Inikah contoh kealimannya?



Dipetik dari blog :Pejuang Bangsa

Inikah contoh mereka yang bergelar ustat? Percakapannya lebih teruk dari mereka yang kafir. Tiada adap. Menghina fizikal Dr Zambry. Fizikalnya pemberian Allah. Apa yang dihina fizikalnya begitu. Anda lebih hina darinya kerana memburuk dan memperlekehkan kesucian Allah yang menjadikan Dr Zambry berfizikal sedemikian.

2. Ribut di Perak dikatakannya gempa bumi dan bala Allah. Apa ni. Rujuklah dengan jabatan Meteorologi. Ini main hentam aje. Langsung tak berilmu. Agama jauh sekali. Asyik memburukkan orang dan menghina orang dan menyebar fitnah sahaja.

3. Jadi , kepada semua pelayar: fikirkanlah sendiri. Adakah orang sebegini layak menjadi tempat rujukan kita dalam hal agama? Mungkin inilah contoh ustat yang bakal ke neraka yang telah Allah janjikan.

4. Semuga Ustat Badrul ini cepatlah bertaubat. Bertaubatlah sebelum terlambat. Lagi banyak cakap lagi jauh kesesatan anda ustat. Nanti tak sempat bertaubat seperti mana Buniyamin dulu. Nasib baik Tun M ampunkan. Buanglah kopiah tersebut sebelum anda menghina orang, fitnah dan menghina ciptaan Allah. Tak lah nampak kedunguan anda dan tidak merosakkan imej Islam.

1 ulasan:

  1. Artikel kau ni macam orang bodoh taip la..kau ni budak-budak lagi ke ? Islam belajar cukup tak ? hehe...

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.