Khamis, 30 Julai 2009

I.S.A. sangat penting untuk kawal 'B@#!'




ISA di ujudkan semata2 untuk menjaga keamanan negara. Selama lebih 60 tahun ianya sangat berkesan menjaga dan mengawal keamanan negara.

Tidak boleh dinafikan jika ianya di hapuskan negara akan dapat mengawal musuh jahat kerajaan yang sentiasa menunggu peluang untuk membuat kacau supaya kerajaan dapat mereka jatuhkan. Ini terbukti di negara2 jiran yang TIDAK ada ISA.

Tujuan asal ISA ialah untuk membendung kegiatan komunis. Dan ianya sangat berkesan.

Sebenarnya 'komunis' masih lagi ujud di negara kita. Ianya ujud dalam bentuk lain pula, ini berlaku kerana ujudnya ISA. Jika ISA di hapuskan 'komunis' ini akan keluar menunjuk kan bentuk asal nya. Dikala ini lah melayu/Islam akan menerima padah nya.

Hampir semua kaum melayu/Islam yang lahir selepas tahun 50 tidak tahu dan tidak faham siapa itu 'komunis'.

Seperti yang ujud pada hari ini, ramai juga melayu/Islam terpengaruh dan menyokong komunis seperti yang berlaku di zaman ianya mula ujud dahulu.

Walaupun komunis berlaku terlalu zalim kepada melayu/Islam, tetapi ada juga melayu/Islam yang menyokong komunis - jenis apakah melayu/Islam ini? jawapan nya, tidak lain tidak bukan - BABI!

Melayu/Islam yang hidup di zaman komunis 'berkuasa' diantara pengunduran Jepun dan sebelum British masuk berkuasa semula, manusia ini lah sahaja yang tahu bertapa malang nya nasib melayu/Islam pada masa itu.

Pada masa itu banyak berlaku 'peperangan kecil' diantara dua kaum. Berlaku bunuh membunuh. Ramai melayu/Islam yang tidak berdosa dibunuh oleh 'komunis' ini.

Antara salah satu yang teman masih ingat ialah perang sabil di Sungai Manik, Teluk Anson, Perak. Kalau nak tahu kesahnya datang berjumpa orang tua yang masih hidup di Sungai Manik.

Pehak British telah mengumpulkan 'komunis' ini di satu kawasan yang dinamakan 'Kampung Baharu" .

Hari ini kita sanjung tinggi keturunan 'komunis' ini. Sampai ada yang luluskan geran tanah 'kampung baharu' sehingga 999 tahun bagi membalas jasa datuk nenek mereka yang ramai membunuh melayu/Islam.

Hari ini juga anak cucu 'pengkhianat' melayu/Islam ini juga mahukan ISA dihapuskan supaya keturunan 'B@#!'2 ini bebas berkuasa semula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.