Rabu, 17 Jun 2009

Nizar Oh Nizar : YB yang Memalukan!!1


DS Nizar Jamaluddin telah mengangkat sumpah sebagai YB di Parlimen Bukit Gantang. Baguslah, beliau baca teks angkat sumpah tersebut dengan jelas dan lancar.
Tapi, adakah Nizar benar - benar taat dengan apa yang beliau sumpah? Adakah Nizar mengikuti dan taat akan akad sumpah tersebut? TIDAK sama sekali.

Perbuatan DS Nizar amat memalukan Parlimen Malaysia. Kenapa beliau perlu bersorak seperti dirasuk Syaitan? Inikah HERO RAKYAT? Adakah perbuatannya itu direstui rakyat Perak dan pengundi di Bukit Gantang.

Kalaulah penulis pengundi Bkt Gantang, penulis amat malu mempunyai YB macam ni. Sudahla gila pangkat, gila Camry, Gila Rumah MB, Gila Pejabat MB, Gila Meroyan dan yang paling tak boleh terima, GILA TALAK.

Benar atau tidak? Dulu beliau nak sangat dihakimi di mahkamah, tapi bila dah mahkamah memberikan kata putus, beliau tuduh pulak macam - macam pada mahkamah, Barua BN la, agen Najib la, dan macam - macam lagi.

Harapan semua MELAYU, agar DS Nizar perlu menjadi pembela Melayu, jangan jadi pembela cina dan penjahanam bangsa.




3 ulasan:

  1. YB² korang yg rasuah & still x malu nak jadi pemimpin tu...tu hang x nampak plak. Ape yg ko merepek ni...pembela cina ? Apa org cina tu bukan org Malaysia ker ? Dah merdeka pun tapi otak masih sempit lagi. Bila hangpa dok merompak harta rakyat siang malam...gi merompak dgn geng² MCA hang tu...xde plak nak bising. Apa kat bukit gantang tu 100% org melayu je ka ? bodoh punyer melayu

    BalasPadam
  2. hai..... susah aku nak phm dgn mo ni. Sebelum nak mengata sepatut nyer kou ukur badan ko sendiri... Jangan ler nak menegagkan benang yang basah. Bagi aku lahir saja di dunia aku terus di didik untuk menyatakan syukur pada kerajaan yang telah menjadikan aku anak merdeka dan kerajaan itu adalah kerajaan BARISAN NASIONAL dan di tunjangi oleh UMNO sebagai Penerajunya.

    BalasPadam
  3. .... jangan biarkan "Gajah didepan mata tak nampak, kuman diseberang lautan nampak"! Yang kerja2 dok tindas & tipu rakyat ... langgar & tolak hukum-hakam Allah dibiarkan. Yang tak ikut peraturan Dewan Rakyat sikit tu .. dijadikan kesalahan besar pulak!

    Dosa mana lebih besar, “langgar/ tolak hukum-hakam Allah” atau “tak ikut peraturan Dewan Rakyat”?

    BalasPadam

Pejuang/// tidak sama sekali bertanggungjawab atas sebarang komen yang diberikan oleh sahabat ke dalam artikel pejuang///.